فرفری70 مدیر استارتر عضویت: 1404/02/03 تعداد پست: 0 عنوان انتقال جنین 18 بازدید | 1 پست خانمها من روز دوم انتقالم هست بیایین از تجربیاتتون بگین برام 1405/03/18 | 19:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
مهزاااااد عضویت: 1401/09/02 تعداد پست: 1910 من از همون روزهای اول پاهام یخ بود و رحمم تیر میکشید.باردار بودم ولی خیلیا رو دیدم که هیچ علائمی نداشتن و باردار بودن.حسابی استراحت کن و مثبت فکر کن.