طبیعیه تو سن رشده گاهی بدن تو سن رشد اینطوری میشه من خودم هنوز اگزمارو میزنم بیشتر علائمش رفته ولی هنوز اگزماش پدرمو دراورده گاهی شبا نمیزاره بخوابم.
دخترت تو سن بلوغه بدنش داره به تولید هورمونا واکنش میده مثل الرژی زمان پریودی
یا شایدم محل زندگیتونو تغییر دادین از اونه.