anammmm1 مدیر استارتر عضویت: 1402/01/21 تعداد پست: 57 عنوان خونریزی 38 بازدید | 1 پست یه ماهه همش لکه بینی دارم کمتر از حد پریود بیشتر از لکه و اینا دیروز رفتم دکتر گفت ی بتا بده منفی بود چیز خطرناکیه؟:/ 1405/03/12 | 09:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mahdisv عضویت: 1404/11/14 تعداد پست: 5340 هر روز لکه بینی داری یا برخی روزا؟ اقا درخواست نده سرگیجه گرفتم، شصتمم نای رد کردن نداره