سلام من حدود یک سال روی انگشت پام دقیقا زیر ناخنم یه لک که به سبز رنگی میزنه انگار افتاد تو این یک سال نرفته و خیلی اذیتم میکنه .
از وقتی سرکار رفتم پام تو کفش بود اونموقع اینطوری شده حداقل به نظر خودم شما راهکاری دارین.
عکس رو نتونستم بزارم نمیدونم چرا.