2777
2789
عنوان

سفر با ex 🥴🌊🏝️‼️⁉️❓❓

1264 بازدید | 33 پست

بچها داستانمونو تاپیکای قبل گفتم


چند روز پیش داشتم با یکی از دوستای مشترکمون صحبت میکردم و از قدیم خاطراتمونو دوره میکردیم که اره چقدر خوب بود و فلان بحث رسید که بیایم بریم سفر بهش همگی احتیاج داریم به خاطر این دوران

بعد گفتم نمیشه گفت چرا گفتم باهاش کات کردم و..

گفت حیفه و تو فابش بودی ما شما دوتا رو رسمن زن و شوهر میدیم حالا بیا بریم سفر شاید اونجا تونستین باهم صحبت کنین حیفه واقعن همچی تموم شه

بچها من راستش میترسم برم دوباره خودمو گرفتارش کنم داره میشه دوماهه که تموم کردم و یجورایی دارم باهاش کنار میام و عادت کردم دیگ این سفرم اگر بخوایم بریم دوماه دیگس حداقل نظر شما چیه؟؟؟

خیلی دلم میخواد برم ولی هم میترسم هم اینکه اگر اتفاقیم نیوفته احساس میکنم بهم خوش نگذره با وجود اون

چیکار کنم الان؟نمیتونم که به خاطر این آدم تا ابد با دوستام قطع ارتباط کنم و از جمعشون فاصله بگیرم!!!!


خواهشا تایید کن @niniyar

نرو آدما رو نمیشه به زور نگه داشت دوساله خودمو الاف کردم شهریور میشه سه سال بیهودگی 😟

سه روز تعلیق بودم😅 این🌵همون عشق توعه برای خودم لباسش کردم و حالا تقدیمش میکنم به خودت 🪡یاد نی نی سایت محله قدیم کوچه دیوونه ها بخیر

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

نرو آدما رو نمیشه به زور نگه داشت دوساله خودمو الاف کردم شهریور میشه سه سال بیهودگی 😟

اخه ما یه اکیپیم

بعد هنوز جز همین دوستم خیچکی نمیدونه کاتیم

بعد اگ نرم جدا ازینکه همه میفهمن کات کردیم

این نشونه ضعف برای منم هست دیگ

میگن دختره نتونست باهاش رو در رو شه کلا قید اکیپو زد

کتابی و ک خوندی جمعش کردی دوباره از نو نخونش ب چیزی ک رد شدی برنگرد چیزای بهتری مطمئنا ت راهه

راستشو بخوای کتاب مناسب این مثال نیست اتفاقا یک کتاب رو میشه چندین بار خوند.

همون مثال ادم استفراغشو دوباره نمیخوره مناسبتره

مامان: بله.....!میدونستی عشق یه مرد مال زنه؟!خب اونوقت اون زن از نظر تو کیه؟مامانم، عشق من مال توئه😍🌱🌻واینگونه من مردم واست💫🧿 پسررررم🧿💫
اخه ما یه اکیپیم بعد هنوز جز همین دوستم خیچکی نمیدونه کاتیمبعد اگ نرم جدا ازینکه همه میفهمن کات کردی ...

بالاخره که میفهمن کات کردین تا کی قایم کنی وقتی میگی اکیپین و باهم در ارتباطین؟

یکی از بدیای اکیپ دقیقا همینه

امضا 🫆 نمیزنم میترسم جعلش کنن😝 تو دنیای مستطیل ها من یه مربعم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه😃 زندگی خودش سخت هست سختترش نکن😉 🌱

اگر همه کاپلی دارن میرن تورم دوباره میخوان بندازن ب این آدم نرو اگر نه رفیقید و این جوری نیس برو محل ...

نه فقط ما دو نفر تو اکیپ باهم بودیم بقیه همه رفیقیم

به نظرت اگه نرم نشانه ضعف نیست؟؟؟

کتابی و ک خوندی جمعش کردی دوباره از نو نخونش ب چیزی ک رد شدی برنگرد چیزای بهتری مطمئنا ت راهه

نه نمیخوام بهش برگردم من قبول کردم همچی تموم شده

ولی دلم نمیخواد بخاطر وجود اون قید دوستامم بزنم

اخه ما یه اکیپیم بعد هنوز جز همین دوستم خیچکی نمیدونه کاتیمبعد اگ نرم جدا ازینکه همه میفهمن کات کردی ...

باشه برو فقط کاملآ بی تفاوت باش انگار هیچ اتفاقی نیفتاده من هر وقت میبینمش نمیتونم نگاهم ازش بردارم تپش قلب شدید

اصلا نمیدونم دیگران فهمیدن چخبره یا نه

فقط خودمو از نظر روانی داغون کردم هیچ عشقی حاصل نشد

انگار رو نیمکت ذخیره بودم 💔

سه روز تعلیق بودم😅 این🌵همون عشق توعه برای خودم لباسش کردم و حالا تقدیمش میکنم به خودت 🪡یاد نی نی سایت محله قدیم کوچه دیوونه ها بخیر

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز