2777
2789
عنوان

سفر با ex 🥴🌊🏝️‼️⁉️❓❓

| مشاهده متن کامل بحث + 1264 بازدید | 33 پست
من بودم یا شناختی ک از خودم دارم نمیرفتم شما ببین با وجود اون اگه بهت خوش نمیگذره نرو که بنظرم بهتره ...

😂احتمال اینکه بدون من برن بیشتر از احتمال اینه به اون نگن

اخه تو اکیپ همه بیشتر با اون دوستن و ادم برونگراییه و من بالعکس

ولی به نظرت اگ نرم نشانه ضعف نیس؟؟؟

بالاخره که میفهمن کات کردین تا کی قایم کنی وقتی میگی اکیپین و باهم در ارتباطین؟یکی از بدیای اکیپ دقی ...

ن اونا به کات کردنای ما عادت دارن

مثلا جلو بقیه و مخصوضا خود اون همه فکر نمیکنن دختره ضعیف بود نتونست ب اکسش رو در رو بشه قید اکیپو زد؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂احتمال اینکه بدون من برن بیشتر از احتمال اینه به اون نگناخه تو اکیپ همه بیشتر با اون دوستن و ادم ب ...

عهه 😂 خب نرو پس نشانه ضعفم نیست به بهونه کاری درسی نمیدونم بهونه الکی بیار

زندگی میگن برای زنده هاست اما... 

ن اونا به کات کردنای ما عادت دارنمثلا جلو بقیه و مخصوضا خود اون همه فکر نمیکنن دختره ضعیف بود نتونست ...

بحث ضعف نیست

آدم عاقل نمیره جایی که اذیته یا با کسی که دوست نداره طبیعیه نخواد رو در روشه

امضا 🫆 نمیزنم میترسم جعلش کنن😝 تو دنیای مستطیل ها من یه مربعم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه😃 زندگی خودش سخت هست سختترش نکن😉 🌱

با یه نفر جدید برو

مثل رمانا

بیاد بگه معرفی میکنم عشق من آقا فلان؟

بعد اکس هم کلافه شه و آخرشم دعوا و بزن بزن؟🤣

امضا 🫆 نمیزنم میترسم جعلش کنن😝 تو دنیای مستطیل ها من یه مربعم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه😃 زندگی خودش سخت هست سختترش نکن😉 🌱

باشه برو فقط کاملآ بی تفاوت باش انگار هیچ اتفاقی نیفتاده من هر وقت میبینمش نمیتونم نگاهم ازش بردارم ...

الهیییی آره منم تجربشو داشتم قبلا

تمرکز ندارم رو کارا و حرفام جوری ک همه و مخصوضا خودش میفهمه بخاطر اونه

ولی خیلی دلم میخواد برم خوشگل کنم و شاد باشم محل ندمش از حرص بترکه

مثل رمانابیاد بگه معرفی میکنم عشق من آقا فلان؟بعد اکس هم کلافه شه و آخرشم دعوا و بزن بزن؟🤣

😂😂😂چقدر خوب میشد اگ میشد

البت میشه به یکی از دوستاش کرم بریزم :/

ولی خب خودمو از چشم بقیه میندازم

اکس رونمیلذن دیگه ، اینا هدفشون اینه کاپلی برناکس هم باید با یه نفر جدید بیاد اگه میخاد 😁

واسه حرص دادن اون قرار نیست باز انتخاب اشتباه کنه و یکی بیاره تو زندگیش بدون فکر

یا خودش مسخره بقیه کنه که آره هولکی رفت تو رابطه

امضا 🫆 نمیزنم میترسم جعلش کنن😝 تو دنیای مستطیل ها من یه مربعم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه😃 زندگی خودش سخت هست سختترش نکن😉 🌱

😂😂😂چقدر خوب میشد اگ میشدالبت میشه به یکی از دوستاش کرم بریزم :/ولی خب خودمو از چشم بقیه میندازم

واسه خودت دردسر و اعصاب خوردی درست نکن

یا نرو یا اگه رفتی به صورت رسمی به همه بگو با فلانی کات کردیم رابطه ای بینمون نیست و الان فقط آشنا و رفیقیم دیگه حاشیه وبحثی هم توش نیست

امضا 🫆 نمیزنم میترسم جعلش کنن😝 تو دنیای مستطیل ها من یه مربعم که هیچکس متوجه عرض بنده نمیشه😃 زندگی خودش سخت هست سختترش نکن😉 🌱

عهه 😂 خب نرو پس نشانه ضعفم نیست به بهونه کاری درسی نمیدونم بهونه الکی بیار

ینی با اکیپمون نرم سفر؟؟؟🙁🥲🥲🥲

خیلی خوش میگذره خب🥲🥲🥲

چرا باید بخاطرش قید دوستامو بزنم😪😪

خدا لگدش کنه

اکس رونمیلذن دیگه ، اینا هدفشون اینه کاپلی برناکس هم باید با یه نفر جدید بیاد اگه میخاد 😁

نه کاپلی نیس اتفاقا

همه با هم دوستیم

فقط من و اون اقا کاپل بودیم


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز