اره همین تهرانه
اسم دستگاهشم استرچ آف هست بهش میگن تازه سازی ترک های پوستی
من فعلا دو جا دیدم انجام میدن
ببین اینحاها ک میگیرن ترک های پوستی رو رنگ میکنن نریاا چون میگن بعد چند سال میره و اینا هزینه ات هدر میره
لیزر هم میگن لیزر c2o میگن خوبه
اینستام وصله که نت ها درست شداا