2777
2789
عنوان

پسرزایی

3163 بازدید | 58 پست

دوست دارم واسه بارداری اقدام کنم پسر بشه چه تجربه ای دارین

چیکارکنم شانس بارداری پسر رو بالاببرم

یدونه دختر دارم دوست دارم پسرهم داشته باشم


خدایا،راضیم به رضای تو…♥️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

سلام


عقد هستم و میخوام جدا بشم


حالم خیلی بده کمک کنید بخاطر تاخیرم شوهرم باهام سرد شده و محلمم نمیده ی بارم گفت منتظرم پریود بشی ولت کنم باز گفت شوخی کردم حرص بخوری


گاهی کمر درد و دل درد دارم ، سینه هامم درد میکرد ولی دردش خیلی خیلی کمتر شده


ترشح زیاد داشتم ک کم شده همش احساس پریودی دارم. رابطه محافظت شده بوده(با کان)فقط ببخشید چند دقیقه اول بدون کان بودیم از همون ۵ دقیقه بخاطر پیشاب میترسم


تقریبا سه یا چهار روز تاخیر داشتم و سه تا بی بی چک زدم همه منفی


اینم بگم آخرین رابطمون ، قبل ترش بخاطر ترس از پیشاب اورژانسی خوردم ینی رابطه قبلی نه رابطه قبل ترش


بنظرتون حاملم؟؟؟

کاربری متعلق به ساحل و پناه:)

فقط باید خدا بخواد

اولا جنسیت بچه رو پدرش مشخص می کنه شما کاری لازم نیست بکنید

دوما دو تا از آشنایان ما جفتشون رفتن دکتر برا پسر زایی یعنی با اون رژیم پسر دار شد اون یکی دختر پس بسپار به خدا

باشد که روزگار بچرخد به کام دل❄️باشد که غم خجل شود از صبر قلب ما 🌊 و یک روزی کودکی خود را بغل می کنم 🫂و بهش می گم همه چی درست میشه دلبندم صبر کن ...🫶🏻

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792