2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

هزارتا هدف دارم دارم میجنگم برسم بهشون به برخی رسیدم بقیه هم حتما تا سال بعد میرسم

چقد خوب که براشون میجنگی میتونی بگی به کدوماشون وچطوری رسیدی منم خیلی هدف دارم اما یکم به نظرم کم کاری میکنم

من فعلاهدف ندارم دوسال پيش جاريم که يازده سال ازم بزرگتره توجمع بهم گفت تو هدف نداري ولي من هدف دارم دلم خيلي شکست شوهربيغيرتمم شنيدولي بازم نميزاره اون هدفمودنبال کنم خدابخواد امسال ميرم دنبالش باوجودمخالفتاي شوهرم

مبشه واسم یه صلوات بفرستین بیماریم خوب شه  
من فعلاهدف ندارم دوسال پيش جاريم که يازده سال ازم بزرگتره توجمع بهم گفت تو هدف نداري ولي من هدف دارم ...

غصه نخور دوستم 

اون از شعور كمش بود حرفي ك زد

آرزو کن که آن اتفاق قشنگ بیافتد✨رویا ببارد🌦دختران برقصند💃 قند باشد🧁بوسه باشد💋خدا بخندد🤍به خاطر ما که کاری نکرده‌یم💚🤞🏻من تا آن روز چشم به در خواهم دوخت🕊
منم دارم تا دلت بخواد! اما تا اینجا واقعا خیلی کم کاری کردم و میخوام خودمد تغییر بدم دیگ!!!

توهم مثل من کنکوری ؟منم کم کاری زیاد داشتم اما میخوام تغییر کنم نمیخوام چندسال دیگه همش حسرت بخورم ویا بگم ای کاش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز