2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

راضی هستی ؟ بینیت گوشتی بود یا استخوانی؟من سه روز دیگه عمل دارم استرس دارم

راضیم عزیزم

من استخونی بودم

عملمم خیلی راحت بود نه دردی نه کبودی هیچی

فقط کلافگی داشتم

استرس نداشته باش زیبا میری زیباتر میای قشنگم

شب قبلش اب کرفس و اب هویج بخور حتما

پیش حسن زاده نوبت داری؟

راضیم عزیزممن استخونی بودمعملمم خیلی راحت بود نه دردی نه کبودی هیچی فقط کلافگی داشتماسترس نداشته باش ...

چند وقت از عملت میگزره عزیزم؟

دکتر به خواسته هات گوش میده یا کاری که خودش میخواد انجام میده؟

دکتر تو عکس بهم گفت بینیت استخوانی هست اما من فکر میکنم نیمه گوشتیه

تو نی نی سایت خوندم فقط استخوانی خوب درمیاره

بعد از عمل چکارباید بکنم چی بخورم دارو چی میده کلا چندبار باید برم تهران

ببخشید انقدر طولانی شد حرفم


چند وقت از عملت میگزره عزیزم؟دکتر به خواسته هات گوش میده یا کاری که خودش میخواد انجام میده؟دکتر تو ع ...

من 1ماه والا گوش میده ولی مثلا فیس خودت ساختار بینیت خیلی مهمه

تنفس براش خیلی مهمه سوراخا رو قطره ای نمیکنه خیلیم قوس نمیده ی بینی شیک درمیاره واسه من نیمه فانتزیه ولی خب هنو ورم داره

خیلی دکتر متشخص و جنتلمنبه

نمیدونم دختر دایی من گوشتی بود خوب دراورده والا اونم با من عمل کرده

بعد اینکه خون ابه ای نیاد میری تامپونو درمیاری ک خودتم میتونی اگ نترسی

بعد 8روز تا10روز بهت میگ بری گچو برداری

بعد1ماه ک گذشت میگ بری چکاپ

من ابمیوه اب قلم و گوشت سوپ میخوردم صبونه فقط حلیم و شیربرنج

اب اناناس و ابمیوه خیلی میخوردم من خیلی حساسم خیلی رعایت میکنم

چسب زدنشم ک فیلم میفرسته خودت باید بزنی

باز بپرس اگ سوالی داری

من 1ماه والا گوش میده ولی مثلا فیس خودت ساختار بینیت خیلی مهمهتنفس براش خیلی مهمه سوراخا رو قطره ای ...

سوراخ قطره ای نمیکنه یعنی چی؟

برای درد بعد از عمل مسکن نمیده؟

اگه درد داشته باشی میشه بخوری

برای شما چند روز تامپون داشتی؟

شما ساکن تهرانی؟

من زمان مشاوره انلاین میگفت بینیت تبلیغاتی میشه خیلی خوب میشه ،البته میگفت استخوانی غضروفیه هست که من فکر میکنم نیمه گوشتیه ،به شما هم اینجوری گفتن؟

کجا عملت میکنه؟ من سه روز دیگه نوبت عملمه هنوز چیزی نگفت

کدوم بیمارستان عمل میکنن؟

قبلا درخواست همه کاربرها قبول میشد و تا جایی که میتونستم کمک میکردم بخاطر ایجاد مزاحمت های مکرر برخی آقایون نامحترم، هیچ درخواستی پذیرفته نمیشه. سوالی در رابطه با کنکور داشتید توی یکی از تاپیک هام پیام بذارید حتما جواب میدم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

به نظرتون سوخته

_r_m | 58 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز