من 1ماه والا گوش میده ولی مثلا فیس خودت ساختار بینیت خیلی مهمه
تنفس براش خیلی مهمه سوراخا رو قطره ای نمیکنه خیلیم قوس نمیده ی بینی شیک درمیاره واسه من نیمه فانتزیه ولی خب هنو ورم داره
خیلی دکتر متشخص و جنتلمنبه
نمیدونم دختر دایی من گوشتی بود خوب دراورده والا اونم با من عمل کرده
بعد اینکه خون ابه ای نیاد میری تامپونو درمیاری ک خودتم میتونی اگ نترسی
بعد 8روز تا10روز بهت میگ بری گچو برداری
بعد1ماه ک گذشت میگ بری چکاپ
من ابمیوه اب قلم و گوشت سوپ میخوردم صبونه فقط حلیم و شیربرنج
اب اناناس و ابمیوه خیلی میخوردم من خیلی حساسم خیلی رعایت میکنم
چسب زدنشم ک فیلم میفرسته خودت باید بزنی
باز بپرس اگ سوالی داری