2789
عنوان

عقدم و

4919 بازدید | 26 پست

خانما من عقدم و شرایط خوبی ندارم اصلا خونوادهم فشار میارن ک عروسی بگیرین برین سر خونه زندگیتون هرروز بحث و دعوا و حتی میگن از خونه برو .... خونه و اینا اوکیه اما ی سری مشکلات داریم ک ن متونیم عروسی بگیریم نه از پس مخارج بر بیایم بنظرتون ب همسرم بگم ک عروسی نمیخایم و با خونوادهش زندگی کنیم ی مدت تا وقتی ک وضع مالیمون بهتر بشه خوبه؟ بخدا خسته شدم از دست حرفای خونوادهم حتی بعضی وقتا میگن جهازم نمیدیم بهت و با بی احترامی بیرونت میکنیم🙂💔

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگه چند سال عقدی؟

اصلااااا خونه ی مادرش زندگی نکن دیگه عادت میکنه و خونه نمیخره برات

دنیا خیلی کوچیکه یهو میبینی یه آدم آشنارو توی ناکجا آباد میبینی. امیدوارم همینطور اتفاقی جواب سوالای زندگیتو پیدا بکنی..😘

گفتی خونه اوکیه پس چرا میگی برم خونه مادرشوهر؟

به نظرم تحمل کن و نرو خونه مادرشوهر

اگر خونه و اینا اوکیه بی خیال عروسی بشو یه لباس عروس بپوش بذو اتلیه و برو سر خونه زندگیت

راستی چرا پدر مادرت اینطوری میکنن؟خواهر برادر دیگه داری؟

مگه چند سال عقدی؟اصلااااا خونه ی مادرش زندگی نکن دیگه عادت میکنه و خونه نمیخره برات

۱ سالی میشه تقریبا

خونه داریم خودمون ولی خب الان شرایمژون طوریه از پس مخارج برنمیایم ولی اگ خونه مادرش زندگی کنیم بهتره برامون میدونی چی میگم

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

با خانواده همسرت زندگی نکنبا همسرت صحبت کن زودتر شرایط مهیا کنه

کارش طوریه زمان میبره

منم میگم فقط از دست حرفای خونوادهم راحت بشم

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

وات د فااااز؟مگه دخترشون نیستی؟مگه خوشبختیتو نمیخوان؟؟راضین بری تو یه اتاق خونه مادرشوهر زندگی کنی؟ر ...

طوری ک رفتار میکنن ن انگار دخترشون نیسم 🙂

خب منم اگ برم دیگ قید عروسیو میزنم خیلی حرف میشنوم روح و روانم بهم ریخته

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

اصلا نگو با خانوادت زندگی میکنیم وضع خوب شه اونوفت تا ابد گرفتاری

اخه خودمون خونه داریم فقط الان نمیتونیم مستقل باشیم اوضاعمون زیاد خوب نیس میدونی چی میگم گل

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سینه بزرگ

azar83 | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز