2789
عنوان

تیکه خیابونی

56 بازدید | 1 پست

منو دوستم هم قد و تقریبا هم تیپ همیم ۲ روز پیش رفته بودیم بیرون بعد ی موتوری ک از بغلمون رد شد داد زد تو ک کتونی آبیع( دوستم) خوشگلتره بار دوم بود ک وقتی با دوستامم تیکه میپرونن میگن اونا بهترن با اینکه بقیه ک میبینن مثل دخترا از من تعریف میکنن


تو الان ناراحتی که یک لات خیابونی گفته دوستت خوشگلتره

خب اصلا خوشگلتر باشه چی میشه مگه

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز