2777
2789
عنوان

کاچی زرد

91 بازدید | 13 پست

یبار ی کاچی زرد تو تبریز خوردم نمیدونم اسمش چی بود خیلی خوشمزه بوددددد

کسی میدونه اسم و روش تهیه چیه

درسته که از بین زخما نور وارد میشه اما قرار نبود رقص نور بشیم 🫥 از پسرا متنفرم ❌️ دیر فهمیدم تنها دوست واقعی آدما ، خانواده و حیوانات هستن 🙃 خطاب به تویی که نیاز داری بشنوی : دوست داشتن یک نفر و مناسب بودنش برای زندگی تو ، دو تا چیز متفاوتند 🫂 محل تولد واقعی مان جاییست که برای اولین بار نگاهی هوشمندانه به خودمان میاندازیم. 💫🌱🌸

قویماغ اسمش با کره محلی وآرد، زعفرون درست میشه

مرسی عزیزم فقط آرد و باید چقد تفت داد تا زمانی که تیره بشه یا فقط خامیش گرفته شه؟ آرد گندم؟

درسته که از بین زخما نور وارد میشه اما قرار نبود رقص نور بشیم 🫥 از پسرا متنفرم ❌️ دیر فهمیدم تنها دوست واقعی آدما ، خانواده و حیوانات هستن 🙃 خطاب به تویی که نیاز داری بشنوی : دوست داشتن یک نفر و مناسب بودنش برای زندگی تو ، دو تا چیز متفاوتند 🫂 محل تولد واقعی مان جاییست که برای اولین بار نگاهی هوشمندانه به خودمان میاندازیم. 💫🌱🌸

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرسی عزیزم فقط آرد و باید چقد تفت داد تا زمانی که تیره بشه یا فقط خامیش گرفته شه؟ آرد گندم؟

نه حلوا نیست که تیره بشه بزن گوگل دستور درست اندازه شو بگه شکر هم میزنن خیلی مقویه

رفتنت تلخ ترین خاطره عمرم شد🖤🪽

قویماغم هست یکی دیگه هم هست که بهش خشیل میگن با شیر و شیره انگور میخورن

اره اونم خیلی سنتیه

🇮🇷(کاربری دست دو تا دوسته)خواستم از رنجش دوری بگویم،یادم آمد/عشق با آزار خویشاوندی دیرینه دارد❤️🩹امام علی (ع): "بزرگترین هدیه گذشت، بزرگترین سرمایه اعتماد به نفس و بزرگترین گناه ترس می باشد."

مرسی عزیزم فقط آرد و باید چقد تفت داد تا زمانی که تیره بشه یا فقط خامیش گرفته شه؟ آرد گندم؟

نه آرد معمولی رو فقط درحد گرفتن خامی تفت میدی

بسوزه طعمش عوض میشه

🇮🇷(کاربری دست دو تا دوسته)خواستم از رنجش دوری بگویم،یادم آمد/عشق با آزار خویشاوندی دیرینه دارد❤️🩹امام علی (ع): "بزرگترین هدیه گذشت، بزرگترین سرمایه اعتماد به نفس و بزرگترین گناه ترس می باشد."

ممنون.اردبیلی هستی و خشیل نخوردی؟مگه میشه؟

🤣🤣🤣🤣شده دیگه من کلا دوبار اردبیل بیشتر نرفتم اونم ۱۴ سال پبش بود تهران هستیم بابام خیلی میگه خوشمزس

رفتنت تلخ ترین خاطره عمرم شد🖤🪽

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز