2777
2789
عنوان

کاچی زرد

91 بازدید | 13 پست

یبار ی کاچی زرد تو تبریز خوردم نمیدونم اسمش چی بود خیلی خوشمزه بوددددد

کسی میدونه اسم و روش تهیه چیه

درسته که از بین زخما نور وارد میشه اما قرار نبود رقص نور بشیم 🫥 از پسرا متنفرم ❌️ دیر فهمیدم تنها دوست واقعی آدما ، خانواده و حیوانات هستن 🙃 خطاب به تویی که نیاز داری بشنوی : دوست داشتن یک نفر و مناسب بودنش برای زندگی تو ، دو تا چیز متفاوتند 🫂 محل تولد واقعی مان جاییست که برای اولین بار نگاهی هوشمندانه به خودمان میاندازیم. 💫🌱🌸

قویماغ اسمش با کره محلی وآرد، زعفرون درست میشه

مرسی عزیزم فقط آرد و باید چقد تفت داد تا زمانی که تیره بشه یا فقط خامیش گرفته شه؟ آرد گندم؟

درسته که از بین زخما نور وارد میشه اما قرار نبود رقص نور بشیم 🫥 از پسرا متنفرم ❌️ دیر فهمیدم تنها دوست واقعی آدما ، خانواده و حیوانات هستن 🙃 خطاب به تویی که نیاز داری بشنوی : دوست داشتن یک نفر و مناسب بودنش برای زندگی تو ، دو تا چیز متفاوتند 🫂 محل تولد واقعی مان جاییست که برای اولین بار نگاهی هوشمندانه به خودمان میاندازیم. 💫🌱🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مرسی عزیزم فقط آرد و باید چقد تفت داد تا زمانی که تیره بشه یا فقط خامیش گرفته شه؟ آرد گندم؟

نه حلوا نیست که تیره بشه بزن گوگل دستور درست اندازه شو بگه شکر هم میزنن خیلی مقویه

رفتنت تلخ ترین خاطره عمرم شد🖤🪽

قویماغم هست یکی دیگه هم هست که بهش خشیل میگن با شیر و شیره انگور میخورن

اره اونم خیلی سنتیه

🇮🇷(کاربری دست دو تا دوسته)خواستم از رنجش دوری بگویم،یادم آمد/عشق با آزار خویشاوندی دیرینه دارد❤️🩹امام علی (ع): "بزرگترین هدیه گذشت، بزرگترین سرمایه اعتماد به نفس و بزرگترین گناه ترس می باشد."

مرسی عزیزم فقط آرد و باید چقد تفت داد تا زمانی که تیره بشه یا فقط خامیش گرفته شه؟ آرد گندم؟

نه آرد معمولی رو فقط درحد گرفتن خامی تفت میدی

بسوزه طعمش عوض میشه

🇮🇷(کاربری دست دو تا دوسته)خواستم از رنجش دوری بگویم،یادم آمد/عشق با آزار خویشاوندی دیرینه دارد❤️🩹امام علی (ع): "بزرگترین هدیه گذشت، بزرگترین سرمایه اعتماد به نفس و بزرگترین گناه ترس می باشد."

ممنون.اردبیلی هستی و خشیل نخوردی؟مگه میشه؟

🤣🤣🤣🤣شده دیگه من کلا دوبار اردبیل بیشتر نرفتم اونم ۱۴ سال پبش بود تهران هستیم بابام خیلی میگه خوشمزس

رفتنت تلخ ترین خاطره عمرم شد🖤🪽

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

هودمخفی

mar_ym | 0 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز