یه نفر تاپیک زد در مورد عشق منم به فکر فرو رفتم ، هر چند من سینگلی رو فعلا ترجیح میدم و وقتی برا اینکارا ندارم ولی یه سوال چرا من دیگه عاشق نمیشم ؟؟😐😑
همه نوع پسر هم دیدم زیادشم دیدم نه ایران عاشق شدم نه خارج ، چرا من اینطورم ؟ مثلا فقط در حد کراش ، که بگم مثلا طرف خیلی خوبه (از هر نظر )و روش کراش بزنم ولی عشق نه ، هیچ وقت عاشق نشدم ، الان که زندگیم بدون عشق خوبه خداروشکر ، عشق همش دردسره ، اما این برام سواله چرا من دیگه عاشق نمیشم ، پس کی می خوام عاشق بشم ؟ شاید از خیانت میترسم ، کلا دیگه آدم نمی تونه به پسرای الان اعتماد کنه یطور رفتار میکنن انگار عاشقتن ولی اکثرا دروغ و تهش خیانت
شما چطور عاشق شدین ؟ عشقتون چه ویژگی داشت که عاشقش شدید ؟ به نظر من بعد یه مدت عشق بی معنی میشه نظر شما هایی که واقعا تجربه دارید چیه ؟