2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ببخشید اسی


دوستان تاپیک منم نظر بدین لطفاً



https://www.ninisite.com/discussion/topic/18099985/خانمهای-باتجربه-و-عاقل-و-با-سیاست-بیان-بگن-بنظرتون-ب-روش-بیارم-ک-میدونم-دروغ-میگ

یکی از عزیزانم چندین ساله بیماره و هم خودش اذیت میشه هم ما لطفا اگه حوصله داشتین دعا کنید و صلوات بفرستید یا خوب خوب شه و زندگی ش رو براه و مثل بقیه عادی شه یا بمیره،انشالله شمام هر دعایی داری ن مستجاب بشه (الهی آمین)

آسان میگذره

هرجا هستی با هر سن و موقعیتی چه شاغل چه پول تو جیبی بگیر هر ماه اول هزینه تراپی(همون رواندرمانی)رو بذار کنار بعد به فکر لباس، میکاپ، طلا و.. باش! اون وقت 99 درصد مشکلاتی که براش تاپیک میزنی حل میشه و حداقل بعد 6 ماه خودتم باورت نمیشه کی بودی و چی شدی..

تو چند سالته؟ من ۲۳ سالمه نمیدونم یه کمبودی هی دارم حس میکنم اذیتم میکنه

استارتر آقا هست و سوالش از آقایونه 😅

جدیدا تو نی نی سایت مد شده وقتی میخوان یکی رو نصیحت کنن اولش مینویسن " ببین عزیزم من مسلمان نیستم و دین شما رو قبول ندارم ولی بنظرم فلان و بهمان و ........ " خب وقتی از پاسخ طرف اونقدر میترسی که خودتو کافر نشون میدی بهتره فاز نصیحت هم نگیری ... چه کاریه آخه ... البته جدیدا گفتن این جملات رو کلاس میدونن و شایدم توجیهی برای کارهای غیرشرعی. (دین هیچ ربطی به آخوند جماعت نداره) ///// یه چیز دیگه هم بگم و عذرخواهی کنم از شما عزیزان، من زیاد اهل خوندن اعلانات نیستم . از اون زنگوله بالای صفحه خوشم نمیاد . بنابراین اگه جوابی ندادم ناراحت نشید ... بطور اتفاقی اگه بین کامنتها ریپلای شما رو دیدم باکمال میل جواب میدم ///// اونقدر دلم برای جوانان ساده و بی پناه هموطنم میسوزه که همیشه و همه جا یک دعا ورد زبونم هست و اونم عاقبت بخیری پسران و دختران سرزمینم هست .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز