2777
2789
عنوان

نشتی کیسه اب

595 بازدید | 25 پست

سلام خانما. صبح که از خواب بیدار شدم خیلی خیس بودم حتی بالشتی که لای پاهام گذاشته بودم خیس بود و تا نزدیک رون پام هم خیس بود هیچ بویی نداشت اما دو دل بودم که سفید رنگه یا بی رنگ. سر شب دو باره احساس کردم خیس شدم وقتی با دستمال کشیدم دیدم خیلی مرطوب شدم و دوباره تا نزدیک رون پام خیس بود که این سری بی رنگ هم بود. ب نظرتون اسا کیسه ابه؟ الان سی و شش هفته و دو روز هستم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببين من خودم نشتي داشتم نميدونستم ٣٥ هفته زايمان كرذم فقط اينو بگم ٣ روز پيشش آب كيسه ١٣ بود روز زايمان ٦ شده بود دقيقا هم همين حالات تو اما خفيف تر مثلا هي شرتم خيس ميشد يا مثلا فك ميكردم پام خيسه

امسال سال خوش اقبالی حیرت انگیز من است....

برو که بلای من سرت نیاد بدو بیمارستانی که ماما کشیک داره باید بهت سرم بزنن و تا جایی که میتونی الان اب و آب میوه بخور خیلیم استراحت کن خیلییی مایعات بخور تا میری درصدیش جبران بشه

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792