2777
2789

قیمتا هم از دستم در رفته این چند وقت

من حدود سی ساله عینک میزنم

دیگه عادت کردم

بدون عینک هم میبینم کلا دکتر گفته واسه مطالعه و لپ تاپ و تلویزیون

اخرین بارها دنبال لنز بودم که چشم رو مرطوب میکرد که وقت چشم پزشکی و اینا همه کنسل شد

منم چشمام خیلی ضعیفه

از عینک استفاده نمیکنم

لنز طبی گرفتم ولی چندساعت میمونه چشمموخسته میکنه وخوابم میگیره

براهمین استفاده نمیکنم

من ۱۸۰۰گرفتم

ای صفای قلب زارم ؛ هرچه دارم از تو دارم ، تا قیامت ای رضا جان ؛ سر ز خاکت بر ندارم 🧡 یا علی نام تو بردم نه غمی ماند و نه همّی: ) چه داند آنکه ندارد خبر ز عالمِ عشق ؛ که با خیال تو‌بودن چه عالمی دارد حُسین🫀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام تقریباً ۱/۵ تا ۲ تومن

سختی داره بله باید همیشه نظافت دست و چشم رو رعایت کنی باهاش نخوابی مایع لنز رو بعد از استفاده عوض کنی قبل آرابش بگذارید قبل پاک کردن آرایش در بیاری موقع خواب در بیاری حواست باشه موقع حمام با آب شسته نشده بره😅

وقتی احساس سوزش خارش کردی یا باهاش خوابت برد و حس کردی چسبیده حتما دکتر برو در بیاره یه دفعه قرنیت رو پاره نکنی

من تقریباً ۲۰ سال تجربه دارم چند بار عفونت کرده. هر وقت خوابت برد یا قرمز شد چشمت تا به هفته اصلا نگذار

دختر عموم لنز زینتی رو باهاش خوابید و غیر اصولی در آورد قرنیش داره شد و نزدیک دو سال یه لنز سفید رو چشمش بود و اصلا جلوه خوبی نداشت

من چشام خیلی ضعیفه ولی اصلا از عینک خوشم نمیاد و نمیزنم لنز رو همیشه نمیشه استفاده کرد من وقتایی ک میخوام برم بیرون میزنم فقط اذیت نمیکنه ولی اگه بخوای هرروز استفاده کنی خوب نیس و هزینشم اگه چشت ضعیف باشه خود بیمه میده

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792