سلام تقریباً ۱/۵ تا ۲ تومن
سختی داره بله باید همیشه نظافت دست و چشم رو رعایت کنی باهاش نخوابی مایع لنز رو بعد از استفاده عوض کنی قبل آرابش بگذارید قبل پاک کردن آرایش در بیاری موقع خواب در بیاری حواست باشه موقع حمام با آب شسته نشده بره😅
وقتی احساس سوزش خارش کردی یا باهاش خوابت برد و حس کردی چسبیده حتما دکتر برو در بیاره یه دفعه قرنیت رو پاره نکنی
من تقریباً ۲۰ سال تجربه دارم چند بار عفونت کرده. هر وقت خوابت برد یا قرمز شد چشمت تا به هفته اصلا نگذار
دختر عموم لنز زینتی رو باهاش خوابید و غیر اصولی در آورد قرنیش داره شد و نزدیک دو سال یه لنز سفید رو چشمش بود و اصلا جلوه خوبی نداشت