2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من فرمولا رو حفظ میکردم بعد کل درسی ک معلم داده رو میخوندم و دوباره سوال رو مینوشتم و خودم جواب میدادم کتاب کار هم نمیخوندم ک البته واسه کنکور لازمه من امتحان کلاسی رو میگم همیشه هم فیزیکم خوب بود 

کلا هم کنکور هم پایان ترم واقعا به مشکل برخوردم

عزیزم‌واسه کنکور اگه فیلم‌داری که فیلمارو نگا کن و درسنامه کتاب کمک آموزشی رو یه بار بخون‌و سعی کم همه فرمول هارو تو یه برگه یادداشت کنی و مدام‌مرور کن...و بعداز درسنامه تست کار کن..فیزیک‌فقط و فقط باید با تست و تمرین یادبگیری وگرنه هرچی درسنامه و کتاب رو بخونی فایده نداره

عزیزم‌واسه کنکور اگه فیلم‌داری که فیلمارو نگا کن و درسنامه کتاب کمک آموزشی رو یه بار بخون‌و سعی کم ه ...

باید همین کارو کنم راستش از اول که وارد دبیرستان شدم همش چسبیدم به زیست وشیمی که این دوتا درسم عالی ان ولی ریاضی وفیزیکم ضعیف شده😕

خودت سوال مینوشتی؟

نه سوالای دفترم جواباشو میگرفتم و بعد خودم تو ی برگه دیگ بدون اینکه نگا کنم جواب میدادم البته معلم از همه نمونه ی سوال گفته بود ک همونا رو یاد میگرفتی میتونستی سوالای مشابه هم حل کنی در کنارش سوالای نهایی و کنکور هم میگفت دفترمون کامل بود 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز