خیلی هم به تعویق بندازن خوب نیست
اگه زیاد به تعویق بندازن فرقی نمیکنه چون این وقت و فرصت واسه همه هست و همه اونایی که درس خون بودن میشینن بازم میخونن اینطوری نیست که مثلا ما ازشون جلو بیوفتیم از طرف دیگه اگه زیاد به تعویق بندازن این مسیر کش دار میشه واقعا خسته میشیم دیگه
فعلا که کنکور فرهنگیان عقب افتاده ولی از کنکور سراسری خبری نیست
شما رشتتون چیه؟