2777
2789
عنوان

عکس پیشی

1298 بازدید | 43 پست

من اکثر اوقات توی ماشین یا همراهم غذای سگ و گربه دارم و همیشه سعی می کنم گذری به حیوانات غذا بدم و کمک بکنم

ولی گذری

نه طوری که بهم عادتی بشن

اینکه گناهان ما با گناهان بقیه فرق داره دلیل نمیشه که ما خوب باشیم و اونها بد.

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم یه چند بار غذاشون دادم حیاطمون بعضی وقتا میشه پر گربه دوست ندارم

ولی اونا شمارو دوست دارن که میان😂

ما هم زیاد بودن که اومدن و رفتن

البته من خودم سه تا دارم

اینکه گناهان ما با گناهان بقیه فرق داره دلیل نمیشه که ما خوب باشیم و اونها بد.

وایییییی پیشییییی🥹🩷

چه تاپیک خوبییییی

پروف خودمم🎀فمینیست ⚖️ اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط اسم کاربری هاتون یادم نمیمونه

منم یه چند بار غذاشون دادم حیاطمون بعضی وقتا میشه پر گربه دوست ندارم

اره منم ی بار این کاررو کردم الان واقعن بعضی وقتا اذیت میکنن فگ کن ۱۰گربه میریزه توحیاط تامیرم توحیاط میریزن توحیاط واقعن اذیت میکنن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز