2777
2789
عنوان

پریود

472 بازدید | 19 پست

بچه ها من 25 بهمن یه صحنه وحشتناکی از کهریزک تو اینستا دیدم ک بهم شوک عصبی وارد شد از ترس از همون روز پرید شدم در صورتی که وقتم نبود 10 روز دیگه مونده بود ب پریدیم الان هنوزم لک دارم تموم نشد چکار کنم دکتر رفتم چیز خاصی نگفت دو تا کپسول داد ولی فرقی نکرده یکی مفنامیک و یکی ترانگزامیک اسید

چکار کنم کسی این مورد ر داشته

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نشاسته گل بگیر با آب قاطی کن بخور چند بار

فقط 18 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

مامانی کی میای تو دلم؟👶چشم انتظارتم🤰و بالاخره ۱۷ اسفند ۴۰۴ بی بی چکم مثبت شد😭😍خدایاشکرت🌱مامانی تو قشنگ ترین هدیه ی تولدم شدی🎊🥹💕۲۴ اسفند ۴۰۴ رفتم دیدم قلب کوچولوت تشکیل شده،قربون قلب کوچولوت بشم🥹💓5 اردیبهشت تو سالم بودیو دکتر احتمال داد که یه گل دختری،امیدوارم به سلامت بغلت بگیرم مامانی🤱۲۰ خرداد ۴۰۵ بابا اومد آنومالی صدای قلبتو گوش داد،ذوقو تو چشماش میدیدم،امیدوارم مامان بابای خوبی برات باشیم دختر قشنگم🥰

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز