2789
عنوان

موی فر

113 بازدید | 12 پست

سلام من موهام فر و خیلی گره میخورن. ماسک مو و نرم کننده هم ایرانی دارم تقریبا خوب هستن. روغن بادام هم گرفتم زیاد تاثیر نداشته برام

موهام کلا خیلی حساس هستن و خشک باشه خیلی کم میتونم شونه کنم، اسپری ضد گره هم داشتم بدون الکل، اون هم خوب نبود حتی. کلا هم چیزای خارجی نگرفتم چون خیلی گرون هستن و اشنایی هم ندارم

پروتیین تراپی فقط

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میشه اینجوری? چند دقیقه میذاری??

اون ماسکی که نوشته ماسک بعد حموم، نیاز به شستشو نداره

تایم خاصی هم نداره

من دیگه ماسکو اینا خستم کرد

صورتی لطیفه میزنم اتو میکنم

اتومم ضعیفه باید یه خوبشو میگرفتم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792