2777
2789
من خودم ایفون 6sدارم چند روز قبل برای شو شو جان xخریدم واقعا ازایفون ایکس خیلی راضیترم هیچ عیبی هم ن ...

مرسی از کمکت

دختری باش که همه از مستقل بودن و موفقیتش حرف میزنن، نه از خوشگلیش🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آیفون توی ایران زیاد کاربرد نداره اما از معایبش میتونم هنگ کردن آیفون رو بگم یا مثلا وصل نشدن به اپ استور یه مشکل شایع است که هر کی بگه واسه من اتفاق نیوفتاده الکی گفته   البته همه ی اینا قابل حله ولی بالاخره در مقابل این همه پولی که داری میدی آدم توقع نداره که مشکلای اینجوری داشته باشه . مثلا پر شدن حافظه آیفون یکی از مشکلاتیه که نمیشه کاریش کرد چون رمم نمی خوره حداقل گوشیا اندروید رم می خوره اگه حافظه ش پر بشه میشه ی کاریش کرد ولی اونو نه   از مزایاس آیفونم می تونم بگم از نظر سخت افزاری باکیفیت به ندرت مشکل سخت افزاری براش پیش میاد امکانات زیادی داره که البته خیلی از امکاناتش تو ایران کاربردی نداره ولی یه سریاش قابل استفاده اس . ولی در کل همه ی ایرانی ها چون برند باکلاسیه میرن آیفون میخرن . به نظر من گوشی های اندروید خیلی بهتر از ios   

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز