2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اره خب ولی یه روشی داره میتونه ادم یاد بگیره این همه که سرلاک میدن مگه از اول بلد بودن

درسته ولی سختی داره مثلان بهش یاد بدی دستی،بشه حرف بزنه کلمه ب کلمه بگه خیلی دردسر داره من داشتم دستی بود ولی حرف نمیزد

من 18 تا دارم تو اتاق خودم گذاشتمشون

فقط میگم سعی نکن تعدادشونو زیاد بکنی که وقتی تعدادشون زیاد میشه حس گله داشتن بهشون دست میده و اونقدر جیغ میزنن که حد و حساب نداره

بیشتر از دوتا نگیر

سرلاکی اصلا نگیر چون به راحتی میتونی خفه بکنی جوجه رو چون تجربه نداری

جوجه ی 3 تا 4 ماهه بگیر

باید توی خونه ازاد بذاری تا از همون بچگی پرواز کنه و بالهاش و بدنش قوی بشه وگرنه وقتی بالغ بشه ضعف عضله میگیره و زیاد عمر نمیکنه

یک نکته رو هم در نظر داشته باش که پرنده به دست هرکسی نمیفته و اگر زیاد تو قفس نگهش داری قطعا زندگیت بهم میریزه خودم تجربه کردم

اگر برای این حیوون خونگی میخوای که حالت خوب بشه برو سراغ گربه چون یکسری چیزا توی وجودش هست که حالتو خوب میکنه پرنده همچین کاری نمیکنه برات

آدمای سختی دیده قطعات به هم چسبیده ای از فولاد آب دیده هستند که واکنش ملایمی در مقابل حرارت داغ کوره از خودشون نشون میدن و نه خیلی گداخته ان و نه خیلی سرد::::نقطه ی تعادل

آها پس میتونی ، فقط با سرلاک یکم سخته که اگه علاقه داشته باشی اونم موردی ندارد و از پسش بر میای

من عاشقه پرنده هام فقط صداشونو دیدم رو مخ یکم🥴🥴 تو داشتی خانوادت موافق بودن یا نبودن ماله من بیجنبن من یه پرنده دیگه اورده بودم از دماغم در اوردن از بسکه غر زدن کاریم بهشون نداشتا نمیدونم چیکارشون کنم ولی خیلی دلمم میخواد

نگیر من حیوون خونگی داشتم بهش خیلی وابسته بودم تا سن مخصوص خودش عمر کرد بعد مرد تا مدت ها حالم بد بو ...

اره منم تجربه داشتم که مردن و یک ماه فرصت دادم به خودم خوب شدم و خب اره دیگه مرگ و میرم دارن بهتره هیچیه

من عاشقه پرنده هام فقط صداشونو دیدم رو مخ یکم🥴🥴 تو داشتی خانوادت موافق بودن یا نبودن ماله من بیجنب ...


قناری بگیر ، صداشم عالیه ، سرچ کن خوندنش و ببین

عروس هلندی و اینا صداشون خوب نیست

من 18 تا دارم تو اتاق خودم گذاشتمشون فقط میگم سعی نکن تعدادشونو زیاد بکنی که وقتی تعدادشون زیاد میشه ...

من اصلا نمیخوام تکثیر کنم فقطم یکی میخوام بخرم، بعد خب کسایی که سرلاک دادن مگه قبلا بلد بودن تجریه میکنه ادم یادم میگیره من میدونم باید تو چیندونه چپشون بریزم، گربه ذو متاسفانه خانوادم نمیذارن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز