2777
2789
عنوان

راه حل بدین

123 بازدید | 20 پست

سلام یه دختر دوساله دارم .برادر زادم از دخترم یک ماه بزرگتره. طبقه پایین مامانم اینا میشینن.من هر دو روز یک بار میرم خونه مامانم اینا.برادرزادم همش دخترم رو میزنه هر کاری میکنم دعوا میکنم با زبون

خوش میگم نکن بچه انگار نمیشنوه مادرشم که اصلا عین خیالش نیست.شوهرم خیلی ناراحت میشه به زور خودش رو کنترل میکنه .بچه ها شما راهنماییم کنین که چیکار کنم .میترسم شوهرم اعصبانی بشه یا نذاره برم خونه مامانم یا اینکه دعوا راه بندازه اخه خیلی روی دخترمون حساسه

خدایا به بزرگیت قسمت میدم سایه هیچ پدر مادری رو از روی سر فرزندانش کم نکن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگودخترتوهم بزنه بازيه ماه چيزي نيست پسرخواهرشوهرم يه سال ازپسرمن بزرگتره اينوميزنه پسرمنم ٩ ماهشه اينم ميره اونوميزنه اون يدونه ميزنه اين ميگيره موهاشوميكشه ميزنه زمين اخرشم هميشه اون گريه ميكنه ميره

يه جوري باادم رفتارنكنين كه اگه بلايي سرتون اومد دلمون خنك شه !  تاوقتی باکفش کسی راه نرفتین راه رفتنشو قضاوت نکنین   
خب به زنداداشت بگو بچه اش رو کنترل کنه

گفتم اصلا عین خیالش نیست محل نمیده به گفتم

خدایا به بزرگیت قسمت میدم سایه هیچ پدر مادری رو از روی سر فرزندانش کم نکن
تا سه سالگی این رفتار بچه ها طبیعیه بعدا باهم دوست وهمبازی میشن الکی خودتونو درگیر نکنین

من کاری ندارم میدونم هر دوتاشون بچه هستن عقلشان نمیرسه ولی شوهرم ناراحت میشه

خدایا به بزرگیت قسمت میدم سایه هیچ پدر مادری رو از روی سر فرزندانش کم نکن

انگولك نكنين بذارين خوش باشن بچن سره بچه ها باهم دعوانكنين منم حساسما زودناراحت ميشم ولي خودموكنترل ميكنم

يه جوري باادم رفتارنكنين كه اگه بلايي سرتون اومد دلمون خنك شه !  تاوقتی باکفش کسی راه نرفتین راه رفتنشو قضاوت نکنین   
من کاری ندارم میدونم هر دوتاشون بچه هستن عقلشان نمیرسه ولی شوهرم ناراحت میشه

پيش شوهرت مراقب باش نزنه

يه جوري باادم رفتارنكنين كه اگه بلايي سرتون اومد دلمون خنك شه !  تاوقتی باکفش کسی راه نرفتین راه رفتنشو قضاوت نکنین   
بگودخترتوهم بزنه بازيه ماه چيزي نيست پسرخواهرشوهرم يه سال ازپسرمن بزرگتره اينوميزنه پسرمنم ٩ ماهشه ا ...

هرچقدر یادش میدم برو بزن از خودت دفاع کن انگار نمیشنوه اصلا نمیزنه

خدایا به بزرگیت قسمت میدم سایه هیچ پدر مادری رو از روی سر فرزندانش کم نکن

دعوا بین بچه ها طبیعیه دیگه.والا خونه مامانم اینا وقتی ابجی هام و زنداداشم میان شبیه میدون جنگ میشه.5تابچن هرکی زورش به کوچیکتر از خودش میرسه میپرن بهم.انشاا... از تیرماه دخترمنم فقط کتک میخوره چون از همشون کوچیکتره  

Dunya Anneme deyme noulur
پيش شوهرت مراقب باش نزنه

خیلی مراقب میشیم وقتی شوهرم میاد مامان بابام بیچاره ها دنبالشان میرن همش که نکنه بزنه ولی خیلی زرنگه با دوتا مراقب بازم میاد گاز میگیره

خدایا به بزرگیت قسمت میدم سایه هیچ پدر مادری رو از روی سر فرزندانش کم نکن
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز