2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همچنین قشنگم😘کتلت با برنج

فقط 1 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

امضام طولانیه ولی دوسش دارم🥰تیکر کنکوره😉مسیرسخت، مقصد قشنگ!💪کنکور ریاضی، بزودی ۱۱ تیر ۱۴۰۵ منتظر باش!😎من یک ایرانی عاشق فرهنگ و آداب و رسومم و همزمان یک مسلمان پایبند به اصول و اعتقاداتم هستم.من کاملا مخالفم که بگن باید یکی رو به جای دیگری انتخاب کرد (مثل «یا مذهبی یا آریایی»).چون ریشه ی آریایی ما اصالت ماست 🌿 و مذهب باور ماست ✨. این دو باید در کنار هم باشند تا هویت افتخارآفرین یک ایرانی مومن، بااصالت، آگاه و باافتخار 💚🤍❤️ میشه برای پدربزرگم فاتحه بخونی🙏🏻😥خدایا خودت کمک کن توی درسام موفق بشم و به آرزوهای خوبی که دارم برسم و بتونم برای خانوادم افتخار باشم و سربلندشون کنم🤲🏻🤲🏻 میشه حالا که لطف کردی امضامو خوندی❤❤برام صلوات بفرستی و دعام کنی🙏🏻🙏🏻

خدا قبول کنه

التماااس دعا

سخت است سر شب رمضان باشد و ناگاه چون صبح شود، ماه محرم شده باشد🖤(رهبر شهیدم) نفس ۷ سال نود هستم که کاربری چهارده سالم بدون هیچ علتی تعلیق شد(کاربری دست دو شخص است)

همسرم گفت نیمرو درست کن

من میگم الویه بزارم

پروتئن بار هم درست کردم الانم میخوام برم سوهان عسلی و توپک خرمامم درست کنم

لطفا به نیت حاجتم صلوات یا حمد میفرستید.ممنونم زیبا ها♥️زني را مي شناسم من، که شوق بال و پر دارد، ولي از بس که پر شور است، دو صد بيم از سفر دارد... زني را مي شناسم من، که در يک گوشه ي خانه، ميان شستن و پختن، درون آشپزخانه... سرود عشق مي خواند، نگاهش ساده و تنهاست، صدايش خسته و محزون، اميدش در ته فرداست...زني را مي شناسم من،که مي گويد پشيمان است، چرا دل را به او بسته، کجا او لايق آنست... زني هم زير لب گويد، گريزانم از اين خانه، ولي از خود چنين پرسد،چه کس موهاي طفلم را، پس از من مي زند شانه؟.. زني با تار تنهايي، لباس تور مي بافد، زني در کنج تاريکي، نماز نور مي خواند...زني را مي شناسم من،که مي ميرد ز يک تحقير،ولي آواز مي خواند،که اين است بازي تقدير... زني با فقر مي سازد، زني با اشک مي خوابد، زني با حسرت و حيرت،گناهش را نمي داند... زني واريس پايش را، زني درد نهانش را، ز مردم مي کند مخفي، که يک باره نگويندش، چه بد بختي چه بد بختي... زني را مي شناسم من، که شعرش، بوي غم دارد، ولي مي خندد و گويد، که دنيا پيچ و خم دارد..زني مي ترسد از رفتن که او شمعي ست در خانه، اگر بيرون رود از در، چه تاريک است اين خانه...زني را مي شناسم من،که رنگ دامنش زرد است،شب و روزش شده گريه،که او نازاي پردرد است...زني را مي شناسم من،که ناي رفتنش رفته،قدم هايش همه خسته،دلش در زير پاهايش،زند فرياد که بسه... زني در کار چون مرد است، به دستش تاول درد است، ز بس که رنج و غم دارد، فراموشش شده ديگر، جنيني در شکم دارد...شخصا از خداوند مهربان مسئلت دارم آقایون عضو نی نی سایت رو عاقل و از اینجا بیرون کنه😒 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز