sad_monalisa مدیر عضویت: 1404/04/25 تعداد پست: 542 عنوان همجنسگرایی | مشاهده متن کامل بحث + 919 بازدید | 40 پست زمونه برعکس شده هرجا میرم همه همجنس گران یعنی بجای اینکه پسر درخواست بده دختر درخواست میده بعد بهشونم بر میخوره بگی این چه کاره کثیفیهچند روز پیش رفته بودم دبیرستانم سر بزنم به معلمم میگفت زنگ پیش مچ یه دو نفرو گرفتن که تو کلاس خالی خلوت کرده بودن🤯🤯 شعار یه سری نی نی سایتی : قضاوت کار خداست ما فقط تهمت میزنیم.... کاربری دست دو نفره جان دل 1404/11/29 | 17:17 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
دخترمرواریدی عضویت: 1404/05/02 تعداد پست: 1582 همچین کسایی مریضن به نظرم من تو مدرسه زیاد دیدم همچین کسایی نمیدونم دنبال جلب توجه هستن یا چی؟ 🍷✨
sad_monalisa مدیر استارتر عضویت: 1404/04/25 تعداد پست: 542 😐😐😐احمقی ؟میگم جمع نبند همه همجنسگرا نیستن.. تمایل عادی هم نداریم به شوخی گفتم تمایل عادی میدونی ... احمق تویی من کی جمع بستم شعار یه سری نی نی سایتی : قضاوت کار خداست ما فقط تهمت میزنیم.... کاربری دست دو نفره جان دل
فاتح_قلبم عضویت: 1404/11/07 تعداد پست: 3574 احمق تویی من کی جمع بستم اون که توییهمه همجنس گران این جمله تو تایپک هست عینک بزن بخون دوباره متن تایپکتو
sad_monalisa مدیر استارتر عضویت: 1404/04/25 تعداد پست: 542 اون که توییهمه همجنس گران این جمله تو تایپک هست عینک بزن بخون دوباره متن تایپکتو اگه من احمق پس تو چقدر خری تو تاپیک من نظر میدیجمع بستم به تو که نبستم شعار یه سری نی نی سایتی : قضاوت کار خداست ما فقط تهمت میزنیم.... کاربری دست دو نفره جان دل
negin_076 عضویت: 1403/06/05 تعداد پست: 806 اون که توییهمه همجنس گران این جمله تو تایپک هست عینک بزن بخون دوباره متن تایپکتو خدایا من نمیدونم تو چرا با هر فرد کم عقلی بحثت میشه دختر؟ 🤦ولش کن جوابشو نده چرا اهمیت میدی اصلا؟
فاتح_قلبم عضویت: 1404/11/07 تعداد پست: 3574 خدایا من نمیدونم تو چرا با هر فرد کم عقلی بحثت میشه دختر؟ 🤦ولش کن جوابشو نده چرا اهمیت میدی اصلا؟ 😔🤣🤣وای سیسی جنگیم دیگه یهو عصبی میشم
فاتح_قلبم عضویت: 1404/11/07 تعداد پست: 3574 اگه من احمق پس تو چقدر خری تو تاپیک من نظر میدیجمع بستم به تو که نبستم نفرمایید به دراز گوشی شما نیستم
sad_monalisa مدیر استارتر عضویت: 1404/04/25 تعداد پست: 542 نفرمایید به دراز گوشی شما نیستم صفتای خودتو به مردم نسبت نده شعار یه سری نی نی سایتی : قضاوت کار خداست ما فقط تهمت میزنیم.... کاربری دست دو نفره جان دل