2777
2789
عنوان

فیشیال

168 بازدید | 13 پست

فیشیال انجام دادم احساس میکنم ۱۲۰۰ریختم تو آشغالی؛رفتم اصلا راضی نبودم خیر سرشون بهترین پکیج بود حتی کربوکسی تراپی هم جزش بود ولی پوستم هیچ تغییری نکرد حتی اون حس خوب بعدش هم نگرفتم حیف پولم😔

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بجای فیشیال روتین پوستی بخر و برو پیش متخصص پوست

یکی تو بيست دو سالگى ازدواج ميكنه و ده سال بعد اولين بچه اشو مياره، اون يكى سى و يك سالگى ازدواج ميكنه و سال بعدش بچه مياره. يكى بيست و پنج سالگيش فارغ التحصيل ميشه و چهار سال بعد شغل پيدا ميكنه، اون يكى بيست و نه سالگى فارغ التحصيل ميشه و همون سال شغل پيدا ميكنه. يكى تو سى و پنج سالگى رئيس ميشه و سال بعدش ميميره، اون يكى تو پنجاه سالگى رئيس ميشه و نود سال عمر ميكنه. "تو نه از بقيه جلوترى نه عقب تر" "تو دارى تو زمان خودت زندگى ميكنى" پس آروم باش ، به خدا توكل كن و از زنذگيت لذت ببر و خودتو با احدى مقايسه نكن🥰

ب من بعدش یک مشت کرم دادن ک لایه بردار بود و ابرسان و نرم کننده و ضد افتاب

اره بمن هم گفت این تونر باید استفاده کنی من نگرفتم خداروشکر :اصرار که من با یه شرکت قرداد دارم قیمتهاش خوبه نسبت به بیرون

چون اکثرا کلک پوله..خودتون توی خونه ماسک بذارین.ماسکای مختلف توی گوگل بگردین باهمین مواد توی خونه..م ...

احساس میکنم پی آر پی بهتر بود این هزینه الکی بود فقط پولم حروم شد

احساس میکنم پی آر پی بهتر بود این هزینه الکی بود فقط پولم حروم شد

من هیچوقت پول بابت اینچیزا ندادم..خودم گاهی ماسکای خونگی میذارم والبته همیشه بیرون رفتن ضدافتاب میزنم.الان ۴۰ سالمه پوستم خیلی کمتر از سنم میزنه..چندوقت پیش یک نفر از شوهرم پرسیده بود تفاوت سنی خودت وخانمت خیلی زیاده؟ درحالی که فقط یک سال بزرگتره.. ومن کلی ذوق کردم💃🏽

 پارسا پسرمامان😍
من هیچوقت پول بابت اینچیزا ندادم..خودم گاهی ماسکای خونگی میذارم والبته همیشه بیرون رفتن ضدافتاب میز ...

. چقدر خوب 👌 واقعا حس خوبیه ....ماسک خانگی برای منافذ و لک صورت چی خوبه

. چقدر خوب 👌 واقعا حس خوبیه ....ماسک خانگی برای منافذ و لک ...

ماسکهای خیلی زیادی هست.توی گول بزنی انواعشو معرفی میکنه.مثل عسل وزردچوبه..البته قبلش تست کن حساسیت نداشته باشی.یا مثلا آبلیمو اگربزنی اصلت نباید به صورتت نور بخوره وگرنه بدتر میشه... همون نشاسته وماست برای جلوگیری از افتادگی پوست وروشن شدن پوست خوبه...

 پارسا پسرمامان😍

دوست عزیز من خودم توی تهران فیشیال تخصصی و درمان پوست حرفه ای انجام میدم

من جمله جوش و جای جوش و اسکار

لک و جوانسازی و.....

فیشیال زمانی جوابگو هست ک شما سر موعد منظم بری

طرفت تخصصشو داشته باشه و حرفه ای کار برات انجام بده

طبق زمان حتما نتیجه میگیری شک نکن

در جواب اون دوستی ک گفتن خودتون سرم بخرین

شما اول باید منافذ پوستتون تمیز باشه تا بتونه اون سرم رو جذب کنه فیشیال و روتین خونه مکمل هم هستن

و ی چیزی ک جدیدا مد شده میکرودرم و اسکرابر میگیرن تو خونه کار میکنن

باورتون نمیشه چندتا مراجعه کننده دارم ک با ندونستن اسیب زدن ب خودشون نکنین توروخدا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

استایل

انشری2365 | 24 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز