2777
2789
منظورت از نرم اینه ک حالا لیفت و سفت نداره؟اگ لباس زیر نمیپوشی ب خاطر اونهیا لاغر شدی زیادی

مثله قبل سفت نیست و اره تقریبا و نه من لباس زیر میپوشم، لاغر نمیدونم من کلا لاغر بودم

حضور آقایون تو بعضی تاپیک ها من متعجب میکنه

دقیقا

حالا آنلاین باشن تو تاپیک ی چیزی، اینک پرو پرو کامنت میذارن بیشتر متعجب میکنه آدمو

☆ کاربری دونفره دلارام و سارگل☆• . ★🌙 • ★ . . ★ • . ★ . • ° ★ . ★ ° ★🌙 . ° . • ★🌙 . ★ . . • ★ . . • ° ★ . • ° ★🌙 . • ° ★ • . ★🌙 . • ° ★ . • ° • . ★💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه

اگر اون حالت افتادگی نداره نرمال

ولی هر روز لباس زیر رو بپوش و سفت ببیند تا سفت وایسه

وگرنه افتادگی پیدا میکنه

عرب هرچه باشد مرا دشمن است .....کج اندیش و بدخوی و اهریمن است...🌱 ورود افراد « زن ستیز ، موافقان کودک همسری ، مرد سالار » به تاپیک ها ممنوع

مثله قبل سفت نیست و اره تقریبا و نه من لباس زیر میپوشم، لاغر نمیدونم من کلا لاغر بودم

ورزش کن اگ تغییر محسوسی کرده

☆ کاربری دونفره دلارام و سارگل☆• . ★🌙 • ★ . . ★ • . ★ . • ° ★ . ★ ° ★🌙 . ° . • ★🌙 . ★ . . • ★ . . • ° ★ . • ° ★🌙 . • ° ★ • . ★🌙 . • ° ★ . • ° • . ★💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙

دقیقاحالا آنلاین باشن تو تاپیک ی چیزی، اینک پرو پرو کامنت میذارن بیشتر متعجب میکنه آدمو

آخه هر تاپیک هم که نباید شرکت کنن

عرب هرچه باشد مرا دشمن است .....کج اندیش و بدخوی و اهریمن است...🌱 ورود افراد « زن ستیز ، موافقان کودک همسری ، مرد سالار » به تاپیک ها ممنوع

خوب نیست، باید ورزش کنی و پروتئین بیشتر بخوری

میخواستم جواب بدم تا اینکه کامنت شما رو دیدم

فک کنم در جریان نیستی که نباید تو هر تاپیکی حضور داشته باشی و کامنت بزاری

وقتی زندگی شیرینه؛ سپاسگزاری کن و لبخند بزن ツ وقتی زندگی تلخه؛ شکر کن و رشد کن 🌱 کائنات به تو پاسخ خواهند داد... ✨ این قانونه طبیعته 💪🏻

آخه هر تاپیک هم که نباید شرکت کنن

اره مخصوصا اینک پست بذارن

☆ کاربری دونفره دلارام و سارگل☆• . ★🌙 • ★ . . ★ • . ★ . • ° ★ . ★ ° ★🌙 . ° . • ★🌙 . ★ . . • ★ . . • ° ★ . • ° ★🌙 . • ° ★ • . ★🌙 . • ° ★ . • ° • . ★💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز