taraaan80 مدیر عضویت: 1402/09/18 تعداد پست: 991 عنوان س ی ن ه | مشاهده متن کامل بحث + 1780 بازدید | 95 پست از یه سنی به بعد اگه سینه ها نرم بشن عادیه افتاده نیست ولی خیلی نرم شده و مثله قبل سفت نیست 19 سالمه 1404/11/27 | 20:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
taraaan80 مدیر استارتر عضویت: 1402/09/18 تعداد پست: 991 منظورت از نرم اینه ک حالا لیفت و سفت نداره؟اگ لباس زیر نمیپوشی ب خاطر اونهیا لاغر شدی زیادی مثله قبل سفت نیست و اره تقریبا و نه من لباس زیر میپوشم، لاغر نمیدونم من کلا لاغر بودم
نگو_پشمام_بگو_چ_جالب عضویت: 1403/02/04 تعداد پست: 10629 حضور آقایون تو بعضی تاپیک ها من متعجب میکنه دقیقاحالا آنلاین باشن تو تاپیک ی چیزی، اینک پرو پرو کامنت میذارن بیشتر متعجب میکنه آدمو ☆ کاربری دونفره دلارام و سارگل☆• . ★🌙 • ★ . . ★ • . ★ . • ° ★ . ★ ° ★🌙 . ° . • ★🌙 . ★ . . • ★ . . • ° ★ . • ° ★🌙 . • ° ★ • . ★🌙 . • ° ★ . • ° • . ★💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙
afra700 عضویت: 1404/10/25 تعداد پست: 802 عه چدی😔😔، من فک کردم عادیه از هوش مصنوعی که پرسیدم گفت مثله بلوغ نیست دیگه عادیه عاديه
alixo عضویت: 1404/10/29 تعداد پست: 100 عه چدی😔😔، من فک کردم عادیه از هوش مصنوعی که پرسیدم گفت مثله بلوغ نیست دیگه عادیه نمیدونم نرمیش چقدره،ولی بدن شل نشونه کمبود پروتئین یا عدم تحرکه
افریده_اتش عضویت: 1403/03/06 تعداد پست: 2709 نه اگر اون حالت افتادگی نداره نرمال ولی هر روز لباس زیر رو بپوش و سفت ببیند تا سفت وایسه وگرنه افتادگی پیدا میکنه عرب هرچه باشد مرا دشمن است .....کج اندیش و بدخوی و اهریمن است...🌱 ورود افراد « زن ستیز ، موافقان کودک همسری ، مرد سالار » به تاپیک ها ممنوع
نگو_پشمام_بگو_چ_جالب عضویت: 1403/02/04 تعداد پست: 10629 مثله قبل سفت نیست و اره تقریبا و نه من لباس زیر میپوشم، لاغر نمیدونم من کلا لاغر بودم ورزش کن اگ تغییر محسوسی کرده ☆ کاربری دونفره دلارام و سارگل☆• . ★🌙 • ★ . . ★ • . ★ . • ° ★ . ★ ° ★🌙 . ° . • ★🌙 . ★ . . • ★ . . • ° ★ . • ° ★🌙 . • ° ★ • . ★🌙 . • ° ★ . • ° • . ★💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙
افریده_اتش عضویت: 1403/03/06 تعداد پست: 2709 دقیقاحالا آنلاین باشن تو تاپیک ی چیزی، اینک پرو پرو کامنت میذارن بیشتر متعجب میکنه آدمو آخه هر تاپیک هم که نباید شرکت کنن عرب هرچه باشد مرا دشمن است .....کج اندیش و بدخوی و اهریمن است...🌱 ورود افراد « زن ستیز ، موافقان کودک همسری ، مرد سالار » به تاپیک ها ممنوع
تالیس عضویت: 1402/01/06 تعداد پست: 1312 نه اصلا عادی نیست تو اینجا چیکار میکنی آخهتو اصلا مگه زنی که جواب میدی تو چی میدونی
nbat_ عضویت: 1396/12/21 تعداد پست: 1383 خوب نیست، باید ورزش کنی و پروتئین بیشتر بخوری میخواستم جواب بدم تا اینکه کامنت شما رو دیدم فک کنم در جریان نیستی که نباید تو هر تاپیکی حضور داشته باشی و کامنت بزاری وقتی زندگی شیرینه؛ سپاسگزاری کن و لبخند بزن ツ وقتی زندگی تلخه؛ شکر کن و رشد کن 🌱 کائنات به تو پاسخ خواهند داد... ✨ این قانونه طبیعته 💪🏻
ghormesabziiiii عضویت: 1403/03/27 تعداد پست: 11989 نرای تو تاپیک خجالت بکشید متعهدم m))))🥹 درخواست نده :)
نگو_پشمام_بگو_چ_جالب عضویت: 1403/02/04 تعداد پست: 10629 آخه هر تاپیک هم که نباید شرکت کنن اره مخصوصا اینک پست بذارن ☆ کاربری دونفره دلارام و سارگل☆• . ★🌙 • ★ . . ★ • . ★ . • ° ★ . ★ ° ★🌙 . ° . • ★🌙 . ★ . . • ★ . . • ° ★ . • ° ★🌙 . • ° ★ • . ★🌙 . • ° ★ . • ° • . ★💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙
alixo عضویت: 1404/10/29 تعداد پست: 100 حضور آقایون تو بعضی تاپیک ها من متعجب میکنه چون من مربی شنا هستم و دوره آناتومی دیدم نظر دادم،ولی حق با شماست
taraaan80 مدیر استارتر عضویت: 1402/09/18 تعداد پست: 991 حضور آقایون تو بعضی تاپیک ها من متعجب میکنه عه مرد بود من اصلا توجه نمیکنم به پروفایلا فک کردن چیزه ج ن س ی گذاشتم اومدن
مامان_جون_می_می_نی عضویت: 1397/05/25 تعداد پست: 11706 عه چدی😔😔، من فک کردم عادیه از هوش مصنوعی که پرسیدم گفت مثله بلوغ نیست دیگه عادیه از حدود ۳۰ سال کم کم اینجوری میشه