عزیزمممم
کلی بهت فکر کردم
تنها راهی که به ذهنم رسید که هزینه نخواد اینه
مرکز بهداشت هست نزدیک خونتون؟؟
یه روز صبح برو اونجا روانشناس رایگان داره
توروخدا سعی کن خوب شی تلاش کنی
حیفی
به این فکر کن به اون بچه هم آسیب میزنی در آینده مشکلات روحی میاد سراغش
به این فکر کن میتونی زندگیتو بسازی
یه چیزی بهت بگم در مورد قدت
قدت چنده؟؟
یه سری ادم عقده ای چیزی که خودشون ندارنو و حسرتشو دارن
تو بقیه مسخره میکنن
هیچ میدونی درصد دختر قد بلند کمه و یکی از کمیاب ترین چیز هاست
و خیلیییییی خفنهههه