2777
2789
عنوان

عذاب وجدان

129 بازدید | 15 پست

داداشم ۸ صبح بیدار شد و منم بخاطر افسردگی باید حداقل تا ۱۰ بخوابم همش میگفت میرن فقط تلویزیون میبینم تو بخواب بچرو انقد زدم همش گریه میکرد آخرم خوابش برد از ترس چون بهش گفتم بری تو هال با سیخ بدنتو سوراخ میکنم

بمیرم براش چرا باید خواهرش افسرده باشه

مامانم سرکار میره از صبح تا غروب نیست منم حوصله ندارم صبح بیدار شم بچه مسئولیت داره..

خلاصه خیلی عذاب وجدان دارم گریش یادم میاد خیلی غمگین بود بعدش حرکاتش شبیه دیوونه ها شده بود یکم غذا خورد یکسره باهاش درسم کار کردم آخرم ارنجم خورد تو دماغش بچه رو نابود کردم رفت مدرسه خیلی عذاب وجدان دارم

وااااای خدااااا اون بچه چه گناهی کرده تو افسردگی داری

مادرت میدونه چه بلایی سر بچه میاری؟

غرق خیالِ خود بیگانه زِ هر کس                                                                                                                               ❌️درخواست دوستی قبول نمی کنم❌️                 

چند سالشه؟

میدونم دست خودت نیست اون تایم خیلی بده یهو آدم عصبی میشه و خودتم بعدش خیلی پشیمون میشی

بهتره مامانت نزار پیشت گناه داره بچه خودت به مامانت بگو


چـو ایران نباشـد تنـ من مباد🌱️نه مرگ آنقدر تلخ است نه زندگی آنقدر شیرین که انسان برای این دو شرفش را بدهد 🙂غمت نشسته بر جانم، نفس بکش ایرانم.🕊️ 🖤‏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چند سالشه؟میدونم دست خودت نیست اون تایم خیلی بده یهو آدم عصبی میشه و خودتم بعدش خیلی پشیمون میشی به ...

۶🥲🥲

دست خودم نیست و متاسفانه خیلی اینجور موقعیت ها پیش میاد وقتی بیدار شد برام لبخند زد گفت میبخشمت تو هرچقدر بزنی منو من میبخشمت 😭

وااااای خدااااا اون بچه چه گناهی کرده تو افسردگی داری مادرت میدونه چه بلایی سر بچه میاری؟

دست خودم نیست یهو جنون بهم دست میده🥲

بعدش بیدار شد برام لبخند زد گفت میبخشمت هرچقدر منو بزنی بازم میبخشمت دوسِت دارم😭😭😭

میترسم به مامانم بگم

۶🥲🥲دست خودم نیست و متاسفانه خیلی اینجور موقعیت ها پیش میاد وقتی بیدار شد برام لبخند زد گفت میبخشمت ...

الهی بگردم خیلی گناه داره

سعی کن خودتو کنترل کنی حتما به مادرت بگو اگه لازمه برو دکتر اینطوری حال خودتم بهتر میشه بهت حق میدم اصلا دست خود آدم نیست این رفتارا

خودت چند سالته؟

چـو ایران نباشـد تنـ من مباد🌱️نه مرگ آنقدر تلخ است نه زندگی آنقدر شیرین که انسان برای این دو شرفش را بدهد 🙂غمت نشسته بر جانم، نفس بکش ایرانم.🕊️ 🖤‏

الهی بگردم خیلی گناه داره سعی کن خودتو کنترل کنی حتما به مادرت بگو اگه لازمه برو دکتر اینطوری حال خو ...

۲۳..

توی تایپیک یا آخری یا یکی دوتا مونده به آخری دلیل افسردگیمو گفتم بخدا خیلی فشار رومه دکترم نمیتونم برم مامانم میگه بهت قرص میدن دیوونه تر میشی

۲۳..توی تایپیک یا آخری یا یکی دوتا مونده به آخری دلیل افسردگیمو گفتم بخدا خیلی فشار رومه دکترم نمیتو ...

کاملا درکت میکنم

ولی باید بری حتما آخه اینطوری خودتو نابود میکنی

چـو ایران نباشـد تنـ من مباد🌱️نه مرگ آنقدر تلخ است نه زندگی آنقدر شیرین که انسان برای این دو شرفش را بدهد 🙂غمت نشسته بر جانم، نفس بکش ایرانم.🕊️ 🖤‏

اسی من دوران مجردی افسردگی شدیدی داشتم یعنی کلا روز و شبم خیلی حیلی بدمیگذشت رفتم دکتر بهش گفتم قرص دوزش کم باشه یک دوره خوردم خداردشکر خوب شدم

هرکی امضای منو خوند ی صلوات بفرسته شاید خدا قبول کرد زجری که از بچگی با از دست دادن مادرم کشیدم ارامش از خونمون رفت دیگه برنگشت دوباره بگرده هرچند محال میدونم ارامش واسه خودم نمیخوام ولی واسه خانواده ام میخوام سروسامان بگیرن نمیدونم تاوان چه گناهی رو سی ساله پس میدیم تمومی نداره خدایا فراموشمون نکن

وای تروخدا اه اون بچه زندگیت رو میگیره

چرا پیش هم میخوابید حالا

مامانت میدونه؟

وقتی برای تاپیک شما نظر میدیم و راهنماییتون می‌کنیم،لایک کردن شما نشانه شعور شماست که “ممنونم از زمانیکه در اختیارم گذاشتید”….اینجا به هیچ عنوان جای درد و دل و مشورت گرفتن برای مسائل مهم زندگی مشترک نیست… لطفا به هیچ عنوان براساس نظرات کاربران با سنهای پایین و فرهنگ های مختلف تصمیم های جدی نگیرید…☘️
وای تروخدا اه اون بچه زندگیت رو میگیرهچرا پیش هم میخوابید حالامامانت میدونه؟

بیخیال دیگه از دل داداشم در آوردم..

پیشش نمیخوابم مامانم سرکار میره من فقط خونه ام کلا نگهداریش با منه

دست خودم نیست یهو جنون بهم دست میده🥲بعدش بیدار شد برام لبخند زد گفت میبخشمت هرچقدر منو بزنی بازم می ...

عزیزمممم

کلی بهت فکر کردم

تنها راهی که به ذهنم رسید که هزینه نخواد اینه

مرکز بهداشت هست نزدیک خونتون؟؟

یه روز صبح برو اونجا روانشناس رایگان داره

توروخدا سعی کن خوب شی تلاش کنی

حیفی

به این فکر کن به اون بچه هم آسیب میزنی در آینده مشکلات روحی میاد سراغش

به این فکر کن میتونی زندگیتو بسازی

یه چیزی بهت بگم در مورد قدت

قدت چنده؟؟

یه سری ادم عقده ای چیزی که خودشون ندارنو و حسرتشو دارن

تو بقیه مسخره میکنن

هیچ میدونی درصد دختر قد بلند کمه و یکی از کمیاب ترین چیز هاست

و خیلیییییی خفنهههه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز