arawmm مدیر استارتر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 3818 عنوان بخرم یا نه 65 بازدید | 10 پست بچه ها یعنی نمیاد پایین دیگه قیمت طلا؟ الان مناسب تره انگار 🥲اگه بخوام بخرم با اجرت روم گرمی ۲۳ در میاد فکر کنم کاربری دست دو نفر 🙂↕️ 1404/11/25 | 10:14 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
arawmm مدیر استارتر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 3818 عید میشه ۲۵ حرف طلافروشی بود پس برم بخرم تا دیگه نابود تر نشده نزدیک عیدم هستیم کاربری دست دو نفر 🙂↕️
arawmm مدیر استارتر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 3818 عید میشه ۲۵ حرف طلافروشی بود بابام پدرمو در اورده میگه میاد پایین توافق میشه میگم کدوم توافق کدوم کشک کدوم ماست 😑 اصرار داره میاد پایین بعد پشیمون میشی کاربری دست دو نفر 🙂↕️
arawmm مدیر استارتر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 3818 میگن تا ۳۰ میره والا اصلا موندم نمیتونم درست تصمیم بگیرم ازمم دور خیلی باید با پدر برم پدر هم تو رویای توافق نمیاد🤣 کاربری دست دو نفر 🙂↕️
elisaaaaa99 عضویت: 1401/10/16 تعداد پست: 3994 والا اصلا موندم نمیتونم درست تصمیم بگیرم ازمم دور خیلی باید با پدر برم پدر هم تو رویای توافق نمیاد🤣 ب من آبان گفتن تا ۱۷ میره من رفتم تو ۱۱ گرفتم الانم گفتن تا ۳۰ میره میخام برم بگیرم هر چند کلا ۷ گرم میشه 😬 🕊️🖤
arawmm مدیر استارتر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 3818 ب من آبان گفتن تا ۱۷ میره من رفتم تو ۱۱ گرفتم الانم گفتن تا ۳۰ میره میخام برم بگیرم هر چند کلا ۷ گرم ... الان دقیقا چند برام بالا نمیاد سایتا کاربری دست دو نفر 🙂↕️
yasilove عضویت: 1398/02/31 تعداد پست: 30789 پس برم بخرم تا دیگه نابود تر نشده نزدیک عیدم هستیم منم تایید یا رد نمیکنم صرفا حرف اوناست تعلیق دائم🚫 اکانت فیک❌
arawmm مدیر استارتر عضویت: 1398/09/22 تعداد پست: 3818 منم تایید یا رد نمیکنم صرفا حرف اوناست خودمم دوست دارم بخرم کاربری دست دو نفر 🙂↕️