2777
2789
عنوان

دوتا دختر

510 بازدید | 50 پست

کیا دوتا دختر دارن

چند سالشونه

نظرتون راجب دوتا دختر داشتن چیه

من خودم دوتا دختر دارم یه سال و نیمه و سه سال و نیمه

اصلا دنیای خواهرانه جادویی و معجزه آسا و خوشگل ترینه بنظرم من خواهر نداشتم همیشه کمبود داشتم

حتی وقتی به دخترم داشتم به جوری حس تنهایی میکردم ولی دوتا دختر یعنی دوتا خواهر دوتا رفیق. دوتا پایه و

...


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ای جانم😍😍😍من پسر دارم و همش درحال بازیای جنگی هستیم😂

قربون گل پسرا

اتفاقا منم میگم خدایا اگر لایقم و صلاح میدونید به منم پسر بده یکم هیجانی بازی کنیم

سرباز امام زمان بشن عزیزم

دوتا دختر دارم به فاصله سنی دو سال خیلی خوشحالم که همجنس شدن واقعا از نظر تربیتی کارم راحت تره با هم ...

ای جونم خیلی قشنگه دقیقا دخترای منم دوسال فاصله دارن زنده باشن گل دخترا تون❤️😘

قربون گل پسرا اتفاقا منم میگم خدایا اگر لایقم و صلاح میدونید به منم پسر بده یکم هیجانی بازی کنیم سرب ...

ممنون گلم❤️

امیدوارم شمام یه خان داداش به جمع گل دختراتون ملحق شه😍

خودت باش با وجدانی بیدار🌱

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز