2777
2789

سوال منم بود🙄

بیشتر از هرکسی … خودت را دوست داشته باش!جوری که هر کجا نشسته ای … هر جا که می روی ….در هر کاری که میکنی … “خــــــــودت ” حضور داشته باشد ،یــــک حضــــــــــور بـــی ماننـــد …اما خالــــــی از تکبــــر ، حسادت ، ریــــــا …باور کن تا عاشق خودت نباشی ….عاشق هیچ کس نمیتوانی بشوی ….و هیچ کس هم ..(!)… عاشقت نمیشود !

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

برای پوست سفید و

موی مشکی

جواب میده


برای موهای کرکی هم جواب نمیده

ماه هاست دنیا دارد ضدعفونی می شود                                                       گویی مهمان ویژه ای  در راه است ....

وااای اصن فکر اصلاح صورت منو داغون میکنه😣😣😣😣😣😣 من وکس انجام میدم ولی میگن اونم زیادش خوب نیست😞😞

بیشتر از هرکسی … خودت را دوست داشته باش!جوری که هر کجا نشسته ای … هر جا که می روی ….در هر کاری که میکنی … “خــــــــودت ” حضور داشته باشد ،یــــک حضــــــــــور بـــی ماننـــد …اما خالــــــی از تکبــــر ، حسادت ، ریــــــا …باور کن تا عاشق خودت نباشی ….عاشق هیچ کس نمیتوانی بشوی ….و هیچ کس هم ..(!)… عاشقت نمیشود !
برای پوست سفید و موی مشکی جواب میده برای موهای کرکی هم جواب نمیده

پوستم گندمیه موهامم یکم از کرک کلفت تره  کسی بوده تو اشناهاتون انجام داده باشه راضی بودن 

من زير بغل و بيكيني عاليههه الان جلسه چهارمم و اصلا در نيومده...😆

چ عالی. تهرانی عزیزم؟؟ درد داره؟؟؟چقد هزینت شده؟؟

بیشتر از هرکسی … خودت را دوست داشته باش!جوری که هر کجا نشسته ای … هر جا که می روی ….در هر کاری که میکنی … “خــــــــودت ” حضور داشته باشد ،یــــک حضــــــــــور بـــی ماننـــد …اما خالــــــی از تکبــــر ، حسادت ، ریــــــا …باور کن تا عاشق خودت نباشی ….عاشق هیچ کس نمیتوانی بشوی ….و هیچ کس هم ..(!)… عاشقت نمیشود !
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

راه حل

titosham | 20 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز