🌱سلام امام زمانم 💚نمیدانم امروز ☀️چندین بار ؛ یاد تو ؛ از خاطرم عبور خواهد کرد ....اما میدانم ؛ تو هنوز مثل دیروز ...تنهایی 😞سلام سلطان تنهایی زمین 💚 اگر امضای من را میخونید تشریف بیارید تاپیک آخرم؛ یا جزء هفتگی بردارید یا تعداد صلوات به نیابت از امام زمان اعلام کنید 🤍💚❤️
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خیلی دلم واسش سوخت روزی که خانواده شو برای همیشه ترک کرد ....(بیرونمون کردن البته) گریه به حال و ر ...
))ماهم عین همینو کشیدیم
درخواست هیچ نری رو قبول نمیکنم متاهل❤️ یه تاره مویه همسرمو با کل نرایه اینجا عوض نمیکنم درخواست دادنت نشان از بی خانوادگیته اگه با وجود امضام بازم درخواست دادی تبریک میگم یه بیناموسی💩