2777
2789
عنوان

گریه ی شوهرم

489 بازدید | 23 پست

برای شما هم اولین باری که گریه شوهرتونو دیدین لحظه شوکه کننده ای بود ❓

یا فقط من اینطورم؟

مادربزرگش رو از دست داده بود گریه اشو که دیدم دلم کنده شد انگار

عجیب بود

🌱سلام امام زمانم 💚نمیدانم امروز ☀️چندین بار ؛ یاد تو ؛ از خاطرم عبور خواهد کرد ....اما میدانم ؛ تو هنوز مثل دیروز ...تنهایی 😞سلام سلطان تنهایی زمین 💚 اگر امضای من را میخونید تشریف بیارید تاپیک آخرم؛ یا جزء هفتگی بردارید یا تعداد صلوات به نیابت از امام زمان اعلام کنید 🤍💚❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خیلی دلم واسش سوخت روزی که خانواده شو برای همیشه ترک کرد ....(بیرونمون کردن البته) گریه به حال و ر ...

))ماهم عین همینو کشیدیم

درخواست هیچ نری رو قبول نمیکنم متاهل❤️ یه تاره مویه همسرمو با کل نرایه اینجا عوض نمیکنم درخواست دادنت نشان از بی خانوادگیته اگه با وجود امضام بازم درخواست دادی تبریک میگم یه بیناموسی💩

یه بار باباش مریض بود هی گریه میکرد

یه بارم منو خیلی خیلی اذیت کرد

منم نفرینش کردم

پیش باباش اینا بود گریه کرد

یه بارم وقتی مامانش بیهوش شده بود

یه‌پنجره‌با‌یه‌قفس…یه‌حنجره‌بی‌هم‌نفس…..💔#شادمهر

گریه ی هق هق که نه

در حدی که اشکش بیاد فقط

دو سه بار بخاطر من بود

یه بارش واسه وقتی که پسر اولمون و دید

یه بارم وقتی جنسیت بچه دوم و فهمید


حس خاصی نداشتم

فرزند ایران و جان فدای میهن❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز