2789
عنوان

الله

98 بازدید | 12 پست

اره ولی عقایدم به جواب هات پاسخ میده




خدا این دنیا رو افریده به انسان اختیار داده ظلمی که در حق ما شده خواهد شد توسط انسان دیگه ای هس اگه خدا خودش قاطی امور انسان ها کنه این ویژگی اختیار از بین میره


و ما این راز را به اسمان ها و زمین دادیم و انها قبول نکردند و فقط انسان قبول کرد و چقدر او نادان است

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هدفش اصلا از این کارا چیه


نمیدونم شاید میخواد ببینه موجودی که اختیار تمام داره چطور میتونه باشه شاید این فقط یه ازمایشه بالاخره میگن خدا و انسان از یه روحن شاید داره ازمایش میکنه مثل دانشمندا که نظراتشون رو ازمایش میکنن

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

میخاد این ازمایش روچیکار کنهب چ دردی میخوره ازمایش کردن ما

افریدن افریده هایی مثل ما میخوتد ببینه موفق یانه این نظر منه و خیلی سطحیه چون خدا از اینده خبر داره و خب عجیبه بخواد همچین کار کنه ولی ساید میخواد به چیزی برسه که از نظر ما مخفیه من نمی تونم بدونم هدف خدا چیه من خدا تو یه مرتبه نیستم من فقط به اندازه عقل خودم می تونم نظر بدم عقل من افریده با عقل خدا برابر نیس و سر همین نمیشه بعضی چیزا رو فهمید

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

افریدن افریده هایی مثل ما میخوتد ببینه موفق یانه این نظر منه و خیلی سطحیه چون خدا از اینده خبر داره ...

دقیقا سوال من همینه که جوابش رو نمیدونین

هدف خدا از خلقت ادم..ازمایش کردنشون..عذاب دادنشون

این همه بدبختی و گرفتاری چیه؟؟

باید دلیل قانع کننده ایی داشته باشه

دقیقا سوال من همینه که جوابش رو نمیدونینهدف خدا از خلقت ادم..ازمایش کردنشون..عذاب دادنشوناین همه بدب ...

خدا این جهان افریده نه من سوال اشتباه از موجود اشتباه

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

چون میدونستم تو هم نمیدونی پرسیدم

پیدا کردم خدا تنهاست نیازی به ما نداره اما خب از غونجا که انسان موجودی اجنماعی هس و دوس داره کسی کنارش باشه شاید خدا هم همین میخواد خدا هزاران موجود افریده تا تنها نباشه اما چون اختیار نداشتن انگار فرقی بین اونا و خدا نبوده سر همین میخواد یه موجودی با اختیار خودس خدا رو انتخاب کنه کنارش باشه چون این موضوع براش خوشاینده 🙏🫂

البته باز اینم نظر منه شاید بازم هدف دیگه داره ولی خب

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز