خدا این دنیا رو افریده به انسان اختیار داده ظلمی که در حق ما شده خواهد شد توسط انسان دیگه ای هس اگه خدا خودش قاطی امور انسان ها کنه این ویژگی اختیار از بین میره
و ما این راز را به اسمان ها و زمین دادیم و انها قبول نکردند و فقط انسان قبول کرد و چقدر او نادان است
از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نمیدونم شاید میخواد ببینه موجودی که اختیار تمام داره چطور میتونه باشه شاید این فقط یه ازمایشه بالاخره میگن خدا و انسان از یه روحن شاید داره ازمایش میکنه مثل دانشمندا که نظراتشون رو ازمایش میکنن
از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست
میخاد این ازمایش روچیکار کنهب چ دردی میخوره ازمایش کردن ما
افریدن افریده هایی مثل ما میخوتد ببینه موفق یانه این نظر منه و خیلی سطحیه چون خدا از اینده خبر داره و خب عجیبه بخواد همچین کار کنه ولی ساید میخواد به چیزی برسه که از نظر ما مخفیه من نمی تونم بدونم هدف خدا چیه من خدا تو یه مرتبه نیستم من فقط به اندازه عقل خودم می تونم نظر بدم عقل من افریده با عقل خدا برابر نیس و سر همین نمیشه بعضی چیزا رو فهمید
از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست
پیدا کردم خدا تنهاست نیازی به ما نداره اما خب از غونجا که انسان موجودی اجنماعی هس و دوس داره کسی کنارش باشه شاید خدا هم همین میخواد خدا هزاران موجود افریده تا تنها نباشه اما چون اختیار نداشتن انگار فرقی بین اونا و خدا نبوده سر همین میخواد یه موجودی با اختیار خودس خدا رو انتخاب کنه کنارش باشه چون این موضوع براش خوشاینده 🙏🫂
البته باز اینم نظر منه شاید بازم هدف دیگه داره ولی خب
از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست