2777
2789
عنوان

از خدا بدم میاد

331 بازدید | 30 پست

خدا ن مهربونه

ن بخشنده هست

ن ارحم الراحمین

ن مارو دوست داره

ن دوست داشتنی

اینا همش توهمه توهم..


اتفاقا برعکس از کجا معلوم ک ظالم نباشه؟

بدذات نباشه؟

از رنج بردن ما لذت نبره؟


اگه میخواهید گزارش بزنید هم بزنید بترکه.. من دلم داره میترکه.. دیگه تاپیک ک چیزی نیست ب درک

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چیشده ؟

بگید دلتون چرا پره ؟چه اتفاقی افتاده؟

باشد که روزگار بچرخد به کام دل❄️باشد که غم خجل شود از صبر قلب ما 🌊 و یک روزی کودکی خود را بغل می کنم 🫂و بهش می گم همه چی درست میشه دلبندم صبر کن ...🫶🏻

💔

یه ضرب المثل انگلیسی هست که میگه :                                   اشتباه یه پزشک زیر خاک دفن میشه،،،،،                                    اشتباه یه مهندس روی خاک سقوط میکنه،،،،،،،                           اما اشتباه یه معلم روی خاک راه می رودوجهانی را به نابودی میکشد،،،،،،،،                                                                         بَرایِ حألِ دِلَمْ کَمْی غَزَلْ لٌطفاََ»ᥬ🥰᭄ 🌷🌷🌺🌹خدایا توکی رو داری که اینقدرآرومی❤❤🥺
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز