2777
2789
عنوان

سرطان

| مشاهده متن کامل بحث + 215 بازدید | 19 پست
من حس میکنم ی تیکه گوشت سمت چپم هس ک سمت راست نیس دکتر گف نباید قرینه باشع ک... گف دیگه دهنتو دست نز ...

راست گفته دکتر قرینه نیست اگه تو آینه چیزی ندیدی با دستم چیزی مثلا تومور و سفتی حس نکردی دیگه زبونش نزن

عاشق که شد که یار به حالش نظر نکرد   ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

راست گفته دکتر قرینه نیست اگه تو آینه چیزی ندیدی با دستم چیزی مثلا تومور و سفتی حس نکردی دیگه زبونش ...

ن سفت نیس مث گوشت نرمه... تو آینه م میبینم برجسته نیس ک پیدا باشه... ته زبونمه

ن سفت نیس مث گوشت نرمه... تو آینه م میبینم برجسته نیس ک پیدا باشه... ته زبونمه

پس اصلا حساس نشو ان شاالله چیزی نیست اگه احیانا علامت جدیدی داشتی باز برو دکتر

عاشق که شد که یار به حالش نظر نکرد   ای خواجه درد نیست وگرنه طبیب هست
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز