2777
2789
عنوان

بیست

309 بازدید | 23 پست

پشمی برام نمونده مگه میشه مگه داریم

هسمرم رفت بار هفته پیش ۴۰ تومن داشتیم گفت ۲۰ تومنم بیارم بریم یه النگو اینه ای بخریم

دیروز۲۰ تومنش داد بدهی

اون هفته طلا ۱۵ بود امروز اومده خونه همین الان بعد چند روز سایت طلا باز کردم دیدم شده ۲۰ تومن رسما دیگ نمیشه چیزی خرید با۴۰ تومن

باید تو خواب ببینیم طلا رو

هنوز باورم نمیشع فک میکنم تو خواب دارم تاپیک میزنم این قیمت طلا رو

خودمم جدا ۲ تومن دارم برای پس انداز جمع میکنم ب نظرتون بدم سکه پارسیان یا نه بمونه


عزیزم پارسال این موقعا طلا گرمی ۲ و نیمنبودت یادمه اسفند پارسال گرمی ۸ بود.

   دلم ز هرچه به غیر از تو بود خالی مانددر این سرا تو بمان ای که ماندگار تویی                                                  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


طلا گرمی ۲ نیم بود دقیقا پارسال این موقع هاک من ۹ تا النگو ۴ گرمی و یه النگو ۱۰ گرمی یه گردنبند ۳۵ ...

فدا سرت غصه شو نخور.

منم اینقدر طلا فروختم موقعی که چقدر ارزون تر بود موقعی که بود گرمی ۱و ۵۰۰. فک کن.

   دلم ز هرچه به غیر از تو بود خالی مانددر این سرا تو بمان ای که ماندگار تویی                                                  
منم ۲ ونیم فروختم💔😭

دیگه زندگیه اگر فکر این چیزارو کنیم دیوانه میشیم 😂😂😂 من سال ۱۴۰۱ به خاطر دو قرون خیلی از طلاهامو فروختم. اون موقع مفت بود

   دلم ز هرچه به غیر از تو بود خالی مانددر این سرا تو بمان ای که ماندگار تویی                                                  
نه ۸ نبود اسفند ماه حدود ۵/۵ بود

عزیزم من یادمه همون موقع خرید داشت خالم گرمی ۸ و خوردی شد.

بعد عید اومد پایین تا ۶ تومن مسخره اش میکردیم که تو قله گرونی طلا تو تک پوش خریدی 😂

   دلم ز هرچه به غیر از تو بود خالی مانددر این سرا تو بمان ای که ماندگار تویی                                                  
عزیزم من یادمه همون موقع خرید داشت خالم گرمی ۸ و خوردی شد. بعد عید اومد پایین تا ۶ تومن مسخره اش میک ...

نمیدونم والا شاید مثلا دو روز بالا رفته

خودم یادمه روز ۱۱ فروردین ۴۰۴ خونه برادرم بودیم و طلا شده بود ۸ تومن و گیر داده بودم طلاهامو بفروشم و پایین اومد بخرم و داداشم نذاشت و دو روز بعد اومد روی ۶ تومن

برای همین گفتم اسفند حدود ۵/۵ بوده

الان زدم تو نت نوشته ۶/۵ بوده اسفند ماه

اون موقعا دیگه رو نوسان بود.

ولی دقیق یادمه خالم رفت خرید چون میگفت بعد از سالی گرون میشه آخر سالی گرفت گرمی ۸ و خوردی.

   دلم ز هرچه به غیر از تو بود خالی مانددر این سرا تو بمان ای که ماندگار تویی                                                  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز