2777
2789
عنوان

کسی میدونه

56 بازدید | 15 پست

این ها نشونه چیه

حس می کنم سق کش میاد و بلند تر میشه

احساس تنگی نفس می کنم

به شدت بی قرار میشم

دقیقا چه اتفاقی برام افتاده

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارزوهام ارزو موند همین دیگه گلم

نذار ارزو بمونه سنی نداره عزیزکم وقت رسیدنه میفهممت

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

نذار ارزو بمونه سنی نداره عزیزکم وقت رسیدنه میفهممت

می تونم بپرسم چرا ناراحتی به تمام چیزایی که میخواستی رسیدی چرا ناراحتی گل من

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

می تونم بپرسم چرا ناراحتی به تمام چیزایی که میخواستی رسیدی چرا ناراحتی گل من

خیلی تنهام خیلی زیاد

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

می تونم بپرسم چرا ناراحتی به تمام چیزایی که میخواستی رسیدی چرا ناراحتی گل من

ازمن کمکی برمیاد انجام بدم؟فقظ ازت میخوام دست نکشی از رویاهات دخترت در آینده یهت افتخار میکنه این شبا رو براش تعریف کن

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

خیلی تنهام خیلی زیاد

هممون تنهاییم فقط یه مشت ادم که بهم وابسته هستیم کنار هم موندیم تا کم نیاریم همین باور کن گلم

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

هممون تنهاییم فقط یه مشت ادم که بهم وابسته هستیم کنار هم موندیم تا کم نیاریم همین باور کن گلم

باهات خیلی خیلی موافقم

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

ازمن کمکی برمیاد انجام بدم؟فقظ ازت میخوام دست نکشی از رویاهات دخترت در آینده یهت افتخار میکنه این شب ...

ببین اصلا نمیشه من محکومم به بیچارگی خسته شدم

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

هممون تنهاییم فقط یه مشت ادم که بهم وابسته هستیم کنار هم موندیم تا کم نیاریم همین باور کن گلم

اگر خواستی با کسی حرف بزنی من به حرفات گوش میدم دختر ❤️🥲

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

ببین اصلا نمیشه من محکومم به بیچارگی خسته شدم

قول میدم که میتونی فقط ناامید نشو تاریک ترین لحظه ها نزدیک ترین ها به روشناییه

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

قول میدم که میتونی فقط ناامید نشو تاریک ترین لحظه ها نزدیک ترین ها به روشناییه



من یه پشت کنکوری انسانی هستم هر روز افسرده ام

من خودم میکشم اخر

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

من یه پشت کنکوری انسانی هستم هر روز افسرده اممن خودم میکشم اخر

دقیقا میفهمم حالتو اضطرابتو ترس از آیندتو همه رو میدونم اما دیگه چیزی نمونده این تایم ها همه خسته میشن و خیلیا ول میکنن وحذف میشن تو جزو اون دسته نباش و امسال خودتو بکش بیرون مطمینم میتونی باور کن

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

من یه پشت کنکوری انسانی هستم هر روز افسرده اممن خودم میکشم اخر

قول میدم امسال تموم این غصه هات تموم میشه بهت باور دارم اما تمام تلاشتو کن نذار این روزا تکرار بشه

و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز