مجبور مدیر عضویت: 1403/07/07 تعداد پست: 17005 عنوان کسی میدونه | مشاهده متن کامل بحث + 56 بازدید | 15 پست این ها نشونه چیهحس می کنم سق کش میاد و بلند تر میشهاحساس تنگی نفس می کنمبه شدت بی قرار میشم دقیقا چه اتفاقی برام افتاده از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست 1404/11/08 | 14:42 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
selo عضویت: 1402/10/06 تعداد پست: 8393 من یه پشت کنکوری انسانی هستم هر روز افسرده اممن خودم میکشم اخر تو میتونی و قسم به رخنه ی شوق در هنگامه ی اشک که آرزوها آرزو نمی ماند ❤️🩺سختی کشیدم ولی شد خدایا مرسیییی