2777
2789
وای منم همیشه سر این جریان دارم و مثل تو فکر میکنمم سیسی 🤣🫂🫀

عه عین خودمی که سیسی 🫂😂😚

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

والا من خیلی خوشگلم احتمالا بخاطر جوشام کم کرده

اعتماد به سقف

 پی نوشت  خواننده خاموش بودم  و  دلیل اینکه نام کاربریم عدد چون هر اسمی میزدم  نمی‌آورد  پس دلیل نمیشه چون پست و  ندارم  و نام کاربری م عدد پسر باشم یا فیک باشم  بعضی ها  قضاوت می کنند  پی نوشت ۲ وقتی تو تاپیک تون شرکت میکنم شما ها هم شرکت کنید لطفاً مگه حتماً باید خودم بیام تک به تک بگم  بیاید تایپک هام  

حتما معمولی بودی از نظرش

 پی نوشت  خواننده خاموش بودم  و  دلیل اینکه نام کاربریم عدد چون هر اسمی میزدم  نمی‌آورد  پس دلیل نمیشه چون پست و  ندارم  و نام کاربری م عدد پسر باشم یا فیک باشم  بعضی ها  قضاوت می کنند  پی نوشت ۲ وقتی تو تاپیک تون شرکت میکنم شما ها هم شرکت کنید لطفاً مگه حتماً باید خودم بیام تک به تک بگم  بیاید تایپک هام  

بیروننن

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اگر دوام آوردن خود یک هنر باشد ما این روزها بی آنکه بدانیم در حال خلق یک شاهکاریم 🩶

درضمن گوگولی مگه نمیگی اینجور آدمایی رو به یه ور نداشتن هم حساب نمیکنی . ولی انقد برات مهم بوده حرفش ...

واقعا چتونه یه نفر اومده میگه خوشگلم

مگه چیه

اصلا نمیفهمم

میشه برای خودمو خونوادم دعا کنی یا صلوات بفرستی؟💎🤍 خیلی مهمه واسم که قبول بشم🥹عاشق شمس تبریزیم و خیلی از تفکرات اسپینوزا رو قبول دارم. این شعر عین حقیقته....هرلحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر، آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم هر لحظه که میکوشم در کار کنم تدبیر رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر 💜 کاربری دست دو تا دوست مهربونه❤️

حتما معمولی بودی از نظرش

ببین دارن به من میگن بی شخصیت ولی خدا وکیلی آدمای اینجوری رو باید بهشون رید که بفهمن

اگر دوام آوردن خود یک هنر باشد ما این روزها بی آنکه بدانیم در حال خلق یک شاهکاریم 🩶

ببین دارن به من میگن بی شخصیت ولی خدا وکیلی آدمای اینجوری رو باید بهشون رید که بفهمن

کدوم استاتر؟

 پی نوشت  خواننده خاموش بودم  و  دلیل اینکه نام کاربریم عدد چون هر اسمی میزدم  نمی‌آورد  پس دلیل نمیشه چون پست و  ندارم  و نام کاربری م عدد پسر باشم یا فیک باشم  بعضی ها  قضاوت می کنند  پی نوشت ۲ وقتی تو تاپیک تون شرکت میکنم شما ها هم شرکت کنید لطفاً مگه حتماً باید خودم بیام تک به تک بگم  بیاید تایپک هام  

تناسب میخوره اونهمون ۱۶ میشه😐


نه

این مسئله توی دانشگاه خیلی پیش میاد

استاد از ۱۰ سوال میده و

تو ۸ تا سوال رو مینویسی توی ۲ تا میمونی پس ۸ و

میشی

تو شاید ۲۰ تا سوال هم میداد بازم ۲ تاشو نمیتونستی بنویسی و ۱۸ میشدی نه اینکه ۱۶

این ظلم در حق دانش جوعهههه

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

نه عزیزم اتفاقا عالیه ولی نباید چیزی که داری رو بکنی تو چشم دیگران و به خودت بنازی . اینجور آدما رو ...

به عنوان کاربر ناشناس داره نظر بقیه رو میپرسه اخه چرا باید به هم این حسو بدیم که هیچی نیستن!

میشه برای خودمو خونوادم دعا کنی یا صلوات بفرستی؟💎🤍 خیلی مهمه واسم که قبول بشم🥹عاشق شمس تبریزیم و خیلی از تفکرات اسپینوزا رو قبول دارم. این شعر عین حقیقته....هرلحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر، آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم هر لحظه که میکوشم در کار کنم تدبیر رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر 💜 کاربری دست دو تا دوست مهربونه❤️

واقعا چتونه یه نفر اومده میگه خوشگلم مگه چیه اصلا نمیفهمم

تو این سایت باید برگردی بگی فقط خیلییی بی ریخت و بد بختم تا دلشون خنک شه طاقت ندارن کسی اعتماد به نفس داشته باشه و بگه خوشگلم

من خودم عاشق آدمایی ام که اعتماد به نفس بالا دارن

مرسی عسیسمممممم دورت بگردم

اسی از خودت عکس بذار نگاه کنیم

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

از اسم کاربریت معلومه اعتماد به سقف داری

 پی نوشت  خواننده خاموش بودم  و  دلیل اینکه نام کاربریم عدد چون هر اسمی میزدم  نمی‌آورد  پس دلیل نمیشه چون پست و  ندارم  و نام کاربری م عدد پسر باشم یا فیک باشم  بعضی ها  قضاوت می کنند  پی نوشت ۲ وقتی تو تاپیک تون شرکت میکنم شما ها هم شرکت کنید لطفاً مگه حتماً باید خودم بیام تک به تک بگم  بیاید تایپک هام  

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز