2777
2789

وای اسی دهنت سرویس🤣🤣😂😂😂😂😂

با ریپلای هات پهن زمین شدم

هیچ حصاری، هر چقدر هم که بلند باشد، نمیتواند جلوی ذهن یک زن را بگیرد🦋 An unashamed Trans girl. به نظرات افراد فاشیست، تر.نس فوب،هوموفوب و زن ستیز تو تایپکام جواب نمیدم. من اینجا نیستم که وجودمو به کسی ثابت کنم

نهاین مسئله توی دانشگاه خیلی پیش میاداستاد از ۱۰ سوال میده وتو ۸ تا سوال رو مینویسی توی ۲ تا میمونی ...

اخه وقتی ده دو برابر شده و شده بیست ۸ هم دوبرابر میشه

۲ تا سوال از بیست ۱۸ میشه

ولی معادل ۴ سوال اشتباه از بیسته ۸ از ده

میشه برای خودمو خونوادم دعا کنی یا صلوات بفرستی؟💎🤍 خیلی مهمه واسم که قبول بشم🥹عاشق شمس تبریزیم و خیلی از تفکرات اسپینوزا رو قبول دارم. این شعر عین حقیقته....هرلحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر، آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم هر لحظه که میکوشم در کار کنم تدبیر رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر 💜 کاربری دست دو تا دوست مهربونه❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

درضمن دختریه بدبخت اعتماد بنفس الان چیزی به اسم زشت نداریم با این عمل و چیزا که اومده فقط این و بدون مهم اخلاق آدماست که تو بویی ازش نبردی قشنگ از وجناتت مشخصه . اسمت هم احتمالا بتولی چیزیه زدی نازی 😂😂😂 حالا کاری ندارم ولی قیافه با جراحی درست میشه تو بگو عین میمون باشی ولی شخصیت با هیچی درست نمیشه شک نکن شوهرت بعدا با لگد میفرستت خونه ی بابات . الآنم هررررچی میخوای بگو چون زیادی برات وقت تلف کردم

اگر دوام آوردن خود یک هنر باشد ما این روزها بی آنکه بدانیم در حال خلق یک شاهکاریم 🩶

درضمن گوگولی مگه نمیگی اینجور آدمایی رو به یه ور نداشتن هم حساب نمیکنی . ولی انقد برات مهم بوده حرفش ...

دقبقا اعتماد به سقفففف

 پی نوشت  خواننده خاموش بودم  و  دلیل اینکه نام کاربریم عدد چون هر اسمی میزدم  نمی‌آورد  پس دلیل نمیشه چون پست و  ندارم  و نام کاربری م عدد پسر باشم یا فیک باشم  بعضی ها  قضاوت می کنند  پی نوشت ۲ وقتی تو تاپیک تون شرکت میکنم شما ها هم شرکت کنید لطفاً مگه حتماً باید خودم بیام تک به تک بگم  بیاید تایپک هام  

اخه وقتی ده دو برابر شده و شده بیست ۸ هم دوبرابر میشه۲ تا سوال از بیست ۱۸ میشه ولی معادل ۴ سوال اشتب ...

چرا از این بعد نگاه نمیکنی که ۱۰ به علاوه ۱۰ شده

پس ۸ هم باید به علاوه ۱۰ بشه ۱۸

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

چرا از این بعد نگاه نمیکنی که ۱۰ به علاوه ۱۰ شده پس ۸ هم باید به علاوه ۱۰ بشه ۱۸

اینم هس

ولی اگه به صورت دو تا کسر نگاهشون کنیم ۸/۱۰ و ۱۶/۲۰

۸/۱۰ ضربدر ۲ شده

تناسبه دیگه جمع که نمیزنن معمولا

میشه برای خودمو خونوادم دعا کنی یا صلوات بفرستی؟💎🤍 خیلی مهمه واسم که قبول بشم🥹عاشق شمس تبریزیم و خیلی از تفکرات اسپینوزا رو قبول دارم. این شعر عین حقیقته....هرلحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر، آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم هر لحظه که میکوشم در کار کنم تدبیر رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر 💜 کاربری دست دو تا دوست مهربونه❤️

درضمن دختریه بدبخت اعتماد بنفس الان چیزی به اسم زشت نداریم با این عمل و چیزا که اومده فقط این و بدون ...

الان یعنی مثلا میخوای بگی اسم بتول خیلی زشت و ضایع هست که ازش به عنوان توهین استفاده میکنی؟

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

وای اسی دهنت سرویس🤣🤣😂😂😂😂😂با ریپلای هات پهن زمین شدم

منم با اعتماد به سقفش

 پی نوشت  خواننده خاموش بودم  و  دلیل اینکه نام کاربریم عدد چون هر اسمی میزدم  نمی‌آورد  پس دلیل نمیشه چون پست و  ندارم  و نام کاربری م عدد پسر باشم یا فیک باشم  بعضی ها  قضاوت می کنند  پی نوشت ۲ وقتی تو تاپیک تون شرکت میکنم شما ها هم شرکت کنید لطفاً مگه حتماً باید خودم بیام تک به تک بگم  بیاید تایپک هام  

اینم هس ولی اگه به صورت دو تا کسر نگاهشون کنیم ۸/۱۰ و ۱۶/۲۰ ۸/۱۰ ضربدر ۲ شده تناسبه دیگه جمع که نمیز ...

ببین درست میگیا ولی چون دانشجوعم و منفعتم تو حرف خودمه در ظاهر نمیتونم قبول کنم🥺😂

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

چرا امشب همه زشت و زیبا میکنن خودشونو ای بابا یکم اعتماد به نفس داشته باشید من چی بگم که تو مطب دکتر ...

اسی ک اعتماد ب سقف داره

 پی نوشت  خواننده خاموش بودم  و  دلیل اینکه نام کاربریم عدد چون هر اسمی میزدم  نمی‌آورد  پس دلیل نمیشه چون پست و  ندارم  و نام کاربری م عدد پسر باشم یا فیک باشم  بعضی ها  قضاوت می کنند  پی نوشت ۲ وقتی تو تاپیک تون شرکت میکنم شما ها هم شرکت کنید لطفاً مگه حتماً باید خودم بیام تک به تک بگم  بیاید تایپک هام  

منم با اعتماد به سقفش

🤣🤣😂😂

هیچ حصاری، هر چقدر هم که بلند باشد، نمیتواند جلوی ذهن یک زن را بگیرد🦋 An unashamed Trans girl. به نظرات افراد فاشیست، تر.نس فوب،هوموفوب و زن ستیز تو تایپکام جواب نمیدم. من اینجا نیستم که وجودمو به کسی ثابت کنم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز