2777
2789

برو بگو نی نی یار جان قیافه نحسم و تایید نکردن دارم میپکم تو رو جون مادرت تعلیقشون کنننننننن بدو تا دیر نشده

اگر دوام آوردن خود یک هنر باشد ما این روزها بی آنکه بدانیم در حال خلق یک شاهکاریم 🩶

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برو بگو نی نی یار جان قیافه نحسم و تایید نکردن دارم میپکم تو رو جون مادرت تعلیقشون کنننننننن بدو تا ...

وای قیافم مثل تو نیس خداروشکر 🤣او نحس صفت توعه نه من🥱

نه دیگه ۱۶ از ۲۰ شدی خوبه

من اینو قبول ندارم

۱۰ با ۱۰ جمع میشه جواب میشه ۲۰

پس باید ۸ هم با ۱۰ جمع بشه جواب بشه ۱۸

وقتی به روی ما دریچه ای به نام اطمینان بسته شد تمام ازادی های زمین را قفس فرا گرفت. از مردمی که تولد یک کودک را سرگرمی و زندانی یک سگ را دلگرمی و قفس یک بلبل را موسیقی میپندارند ، عشقی فوران نخواهد شد. ما چه میدونیم آدمایی که امروز میبینیم با چه حالی سرپان پس یا مهربون باشیم یا ساکت. خانما لطفا اگه حتما کارم دارید درخواست بدید فقط♡

من بودم بخاطر اعتماد بنفس زیادت بهت 3 میدادم

مگه اعتماد به نفس زیاد بده؟

میشه برای خودمو خونوادم دعا کنی یا صلوات بفرستی؟💎🤍 خیلی مهمه واسم که قبول بشم🥹عاشق شمس تبریزیم و خیلی از تفکرات اسپینوزا رو قبول دارم. این شعر عین حقیقته....هرلحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر، آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم هر لحظه که میکوشم در کار کنم تدبیر رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر 💜 کاربری دست دو تا دوست مهربونه❤️

وای قیافم مثل تو نیس خداروشکر 🤣او نحس صفت توعه نه من🥱

هه روله عیب ندارع برو پماد سوختگی بمال یکم . اییییی دمش گرم هرکسی که بهت ریدع

اگر دوام آوردن خود یک هنر باشد ما این روزها بی آنکه بدانیم در حال خلق یک شاهکاریم 🩶

من اینو قبول ندارم ۱۰ با ۱۰ جمع میشه جواب میشه ۲۰ پس باید ۸ هم با ۱۰ جمع بشه جواب بشه ۱۸

تناسب میخوره اون

همون ۱۶ میشه😐

میشه برای خودمو خونوادم دعا کنی یا صلوات بفرستی؟💎🤍 خیلی مهمه واسم که قبول بشم🥹عاشق شمس تبریزیم و خیلی از تفکرات اسپینوزا رو قبول دارم. این شعر عین حقیقته....هرلحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر، آرام تر از آهو بی باک تر از شیرم هر لحظه که میکوشم در کار کنم تدبیر رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر 💜 کاربری دست دو تا دوست مهربونه❤️

مگه اعتماد به نفس زیاد بده؟

نه عزیزم اتفاقا عالیه ولی نباید چیزی که داری رو بکنی تو چشم دیگران و به خودت بنازی . اینجور آدما رو باید بکوبی که بفهمن هیچی نیستن

اگر دوام آوردن خود یک هنر باشد ما این روزها بی آنکه بدانیم در حال خلق یک شاهکاریم 🩶

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792