2777
2789
عنوان

کمک میکنید🫠

142 بازدید | 9 پست

این داستان. حدودا ۱ ماه پیش تا الانه خیلی اذیت شدم لطفا راهنماییم کنید🙂من آدمی هستم که معمولا شوخی میکنم ولی هیچوقت از حد خارج نمیشم هیچوقت ، طعنه و کنایه هم اصلا نمیزنم اونم اگه باشه به شوخیه، چند وقت پیش بچه ها یه امتحانی رو خراب کردن من خوب داده بودم ( در طوری که منم چندتارو خراب کردم ولی رفتار اینا رو نداشتم) بعد وقتی دیدن نمره شونو کلا رنگ عوض کردن و دوتاشون گریه کردن ( ما ۵ نفر باهم دوستیم ، این دوتا که بد دادن باهم صمیمی ترن من با اون دوتا صمیمی ترم ) من اونی که نمره ش خیلی بد شده بود ( ۱۰) رو دلداری دادم اون یکی رفیقم که اسمشو میذارم بهار هم اون یکی دوستمو که ۱۵ و نیم شده بود رو دلداری داد و اینا

بعد من رفتم آب خوری برگشتم دیدم اینا رفتن یه جایی تو مدرسه نشستن همه شون با هم حرف میزنن و اینا وقتی من رفتم ساکت شدن بعد اون ۱۵ به بهار گفت برو برام آب بیار( فرستادش دنبال نخود سیاه) و بعد ۳ تایی ( با اون دوستم که با من صمیمی بود نشستن پشت سر ما غیبت کردن ، چرا؟ واقعاااا نمیدونم نمیدونم چی گفتن چی نگفتن ولی از اون روز به بعد همش سه تایی با هم میرن و میان و سنگین بودن حتی یکیشون کنارم بود جاشو عوض کرد رفت پیش اونا ! هستید ادامه شو بگم؟

دل که نه... جانم برایش تنگ شده.

میگم بودید بخونید🦋

خلاصه این سه تا خیلی باهم گشتن و شروع کننده این ۳ تایی کاریشون دوست من بود که اسمشو میزارم فاطمه همونی که بام صمیمی تر بود

من و بهار پیش هم بود جامون هنوزم پیش همیم و رابطه خوبی داریم ، اینا جلوی ما میشینن چند بار به وضوح تیکه پروندن سر چیزای الکی و من واقعا ناراحت شدم مخصوصا از این فاطمه که یهو جبهه شو عوض کرد.

آلام من موندم و این بهار. که همش ساکت و کسله بعد تا این دختره که ۱۵ گرفته رو میبینه عین طوطی به حرف میاد 😐😐😐 منم امروز اعصابم خورد شد گفتم اگه شما ها با من حل نمیکنید میتونید بگید، یه جوری میرم یادتون بره من کی بودم😭😂 بعد نمیدونم چیکار کنم الان نمیخوام درگیر این داستانا بشم از طرفی یه آدم پرحرفی و توقع دارم وقتایی که بیکاریم میخوام یه چیزی بگم همراهیم کنه ولی اینم داره میشه عین اونا😐😂

دل که نه... جانم برایش تنگ شده.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خو اونا ک نمره های کمتری گرفتن دارن ب شما حسودی میکنن

اخه این نامردیه من ۳ تا از درس اختصاصیامو خوب ندادم با من بدن. اون بهار دوستم همه شونو بالای ۱۹ گرفت 😑🤧

دل که نه... جانم برایش تنگ شده.

اخه این نامردیه من ۳ تا از درس اختصاصیامو خوب ندادم با من بدن. اون بهار دوستم همه شونو بالای ۱۹ گرف ...

در کل حسودن

هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤

بیخیال اصلا محل نده

با اینکه برونگرام و خیلی حرف میزنم اولین بار تو عمرم میل به حرف زدن باهاشونو ندارم اصلاااا نمیتونم بیشتر از این بهاره ناراحت میشم که با اینا انقد شنگوله با من اخم و کم حرفه

دل که نه... جانم برایش تنگ شده.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شما با کسی که

منm12 | 59 ثانیه پیش
2791
2779
2792