2789
عنوان

سیگار

211 بازدید | 14 پست

سیگار چه ماده ای داره که بعضی ها برای اعصاب خودشون میکشن . واقعا ماده آرام بخشی داره یا تلقین هست که باعث میشه بکشن و احساس آرامش کنن؟

لااقل به خوابم که می آیی با آغوشت بیا

نیکوتین نمی دونم چرا اولش آروم میشن بعد ب مرور ب مغز و بدن آسیب می زنه

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِي دِرْعِكَ الْحَصِينَةِ الَّتِي تَجْعَلُ فِيهَا مَنْ تُرِيدُ.    خدایا شکرت بابت تمام هدایایی که به من عطا فرمودی زهرا 👩🏻😌🌹

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همون نیکوتین هست، ببین اولش آرامش میده ولی بعداً کمبود نیکوتین احساس میشه که خود این آرامش رو از آدم میگیره سر همین دوباره سیگار میکشن تا کمبود نیکوتین جبران بشه. و این که عمل سیگار کشیدن به نظر من واقعا یه نوع مدیتیشن هستش

معنا برای من معنا ندارد

نیکوتین داره یه ارامش موقت میاره ولی بعدش اضطراب زیاد و خستگی زیاد آدم حس میکنه چون نیکوتین مصنوعی و مقدار زیاد وارد بدنش شده

تواضعی عزت بخش                                               به خدا تواضع کن و در برابر فرامینش مطیع باش تا زورگویان نتوانند تو را ذلیل و فرمانبردار خود کنند            ارزش هرفرد متناسب با فرمانده اوست 💕
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز